Jump to content

GTA SA naar de PS3?


Bierbuikje

Recommended Posts

San Andreas rated for PS3

After the Grand Theft Auto V storm that has been going on for the last couple of days. We also have some news for the PS3 gamers among us. It seems that Grand Theft Auto San Andreas had received a rating for the PS3. Just like GTA II and Vice City had been giving a rating earlier this year. Rockstar Games did not inform us when Vice City or San Andreas will be avavailable in the PSN Store or at your local gamestore but we’re sure to hear from them the next couple of weeks.

vB9Rr.png

@GTALeaks.com

Het heeft even geduurd, maar dan is het eindelijk ook zover!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    5

  • GolfG60

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Om MegaPilot voor te zijn: "Uitmelking Deel #8.021x10^3"

Toch spijtig dat ze hem dan niet zouden uitbrengen voor 360, ik heb San Andreas altijd gespeelt op de PS2 (tot mijn PS2 dat gewoon niet meer aankon), daarna SA maar op de PC uitgespeelt, maar dan crasht je PC en begin je overnieuw etc. Vind het trouwens niet zo lekker spelen op PC maar dat is mijn mening. Maar ja, misschien koopt iemand in mijn omgeving het wel voor PS3 en kan ik de nostalgie weer eens zijn gang laten gaan.

Edit: Bodemloos, dat was ik vergeten...

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de zelfde datum uitkomt als Gta V. (de ene gast heeft Gta V de andere Gta Sa op ps3)

"Hey heb je ook die nieuwe Gta!"

"Ja man!"

"De graphics zijn echt mooi!"

"Nou je kan door deuren heen lopen?"

"Huh hoe doe je dat?"

"Gewoon lopen"

"Omg! Trouwens... Bij welke missie ben je?"

"Ik doe niet echt missies dus ik ben nog bij Sweet & Kendl"

"???"

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat las ik laatst ook op internet weet niet meer waar maar het schijnt dat je de game alleen in de PSN kan kopen en niet in de winkels wat kan leiden tot enorm winst verlies maar we zien het wel en uit me hoofd weet ik dat de game 9,99 gaat kosten.

Ik zal straks wel even de bron opzoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Winstverlies zullen ze echt niet maken door een game beschikbaar te stellen, hoor. Maar als hij niet in de winkels komt te liggen, kan dat wel degelijk zorgen voor een stabiele winst. Dus dat er wel geld wordt verdiend, maar dan net iets meer dan dat het kost om de game beschikbaar te stellen. Afhankelijk van hoeveel het aangeschaft wordt natuurlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, goed dat ook nu classic's uitkomen op de PS3...

Ik vraag me alleen af of ze ook nog een keer een Classic gta bundel gaan uitbrengen met bijvoorbeeld.

Grand theft auto

-Londen 1969

-Londen 1961

Grand theft auto 2

Zou me wel leuk lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de graphics van die gta te oud zijn voor de ps3 ..

Voor de meeste mensen zijn graphics niet echt een bepalende factor. Dingen als gameplay, storyline, setting, nostalgie spelen ook een grote rol.

Daar komt nog bij dat GTA III ook recent beschikbaar is gesteld voor de PS3. Vergeleken met SA heeft III minder goede graphics.

Ik hoop overigens niet dat R* dit gaat doen om wachtende GTA V fans te 'voeden', en dit in plaats van meer GTA V info gaat geven. In ieder geval is het fijn voor de PS3 gebruikers onder ons.

EDIT: En dan zie je 2 minuten later dat er een release date is van GTA V.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...