Jump to content

GTA SA naar de PS3?


Bierbuikje

Recommended Posts

Volgens mij was het destijds om de PlayStation 3 goedkoper te kunnen verkopen. Als ze nu een nieuw model uitbrengen waarbij het wel weer mogelijk zal zijn dan kunnen ze nog wel eens wat geld in het laatje brengen. Je zult altijd mensen hebben die zo'n console direct gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    5

  • GolfG60

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Volgens mij was het destijds om de PlayStation 3 goedkoper te kunnen verkopen. Als ze nu een nieuw model uitbrengen waarbij het wel weer mogelijk zal zijn dan kunnen ze nog wel eens wat geld in het laatje brengen. Je zult altijd mensen hebben die zo'n console direct gaan kopen.

Ja en nee, 60gb versie had een extra chip erin zitten en de memory sloten, en om de console goedkoper te maken hebben ze het eruit gelaten.

Maar waarom kunnen we nu dan wel PS2 spellen in de store kopen en spelen, maar vanaf een cdtje niet?

Ze kunnen het zo aanpassen dat dit gaat, maar zo verdienen ze juist extra geld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik baal er nog steeds van dat mijn Ps3 geen Ps2-games afspeelt. Ps1-games gelukkig wel (anders had ik drie consoles aan mijn tv staan :7 )! Ik zou GTA San Andreas dan ook al niet kopen op de Ps3 omdat ik hem nog heb voor de Ps2 en PC.

R* zal toch wel voldoende omzet maken om hier winst op te maken hoor, het porten is zo gepiept en er zijn altijd mensen die deze game kopen. Maar bij mij staat de Ps2 nog lekker in de woonkamer!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het juist leuk vinden. Op mijn PC durft hij wel eens te haperen. Op PS2 had ik hem ook, maar heb intussen al een jaar of 2 geen PS2 meer in huis.

Ik zou hem dus sowieso kopen wanneer deze beschikbaar gemaakt zou worden voor PS3. Als ze dan toch bezig zijn mogen ze dit gelijk ook voor Vice City doen voor me, die zou ik dan ook gelijk aanschaffen. Dat blijf ik toch nog steeds de beste GTA vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het juist leuk vinden. Op mijn PC durft hij wel eens te haperen. Op PS2 had ik hem ook, maar heb intussen al een jaar of 2 geen PS2 meer in huis.

Ik zou hem dus sowieso kopen wanneer deze beschikbaar gemaakt zou worden voor PS3. Als ze dan toch bezig zijn mogen ze dit gelijk ook voor Vice City doen voor me, die zou ik dan ook gelijk aanschaffen. Dat blijf ik toch nog steeds de beste GTA vinden.

Ik verwacht wel dat VC binnenkort wordt aangekondigd voor de PS3, aangezien de Mobile versie er ook al bij is en bij GTA 3 ging dit op dezelfde manier.

Nog eventjes geduld, en voor San Andreas, die zal vast komen in 2014 voor de Mobile markt en de PS3 of welke PS er dan ook mag zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...