Jump to content

GTA SA naar de PS3?


Bierbuikje

Recommended Posts

Alleen de vraag is, zit de gemiddelde PS3 gamer hier op te wachten. Ik vind van niet, en ik ben ook van mening dat je naam er niet beter van word door dingen als maar zo ver door te melken tot die uiers aan de grond hangen. Stop hier dus zo snel mogelijk mee rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    5

  • GolfG60

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Dat is jou mening dan, als Grand Theft Auto: San Andreas nog een (HD) release zou krijgen op de PlayStation 3 sta ik voor aan in de rij. San Andreas is toch tot nu toe mijn favoriete GTA. Sinds ik geen PlayStation 2 meer heb kan ik hem niet meer spelen met een fysieke controller in mijn handen en dat vind ik toch altijd wel het fijnst. Ik heb hem ook op de pc maar dat is alleen voor SA-MP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Waarom zou je san andreas uberhaubt nog kopen voor de current gen?

Mijn 3 jaar oude minilaptop draait het met gemak...

Ohja en MODS... ZO VEEL MODS!!!!

(Weer een rede dat de PC altijd stukken beter is dan de consoles)

Link to comment
Delen op andere websites

op de 360 kun je SA wel gewoon downloaden maar dan heb je geen achievs etc erbij.

Het zal wel net zo'n download worden op de PS3, ook zonder trophies lijkt mij.

Dat vind ik het jammere eraan. Ik had destijds SA voor de 360 gekocht (800MP ofzo) met de gedachte dat er achievements bijzaten. Niet dus. Verder niet meer aangeraakt, vooral omdat het een kut resolutie is, en slecht uitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de vraag is, zit de gemiddelde PS3 gamer hier op te wachten. Ik vind van niet, en ik ben ook van mening dat je naam er niet beter van word door dingen als maar zo ver door te melken tot die uiers aan de grond hangen. Stop hier dus zo snel mogelijk mee rockstar.

Nee, het probleem ligt niet bij R*, maar bij Sony, en daar speelt R* juist (goed) op in.

Als Sony gewoon PS2 spellen toeliet op de PS3, dan had R* dit niet te doen.

En ik vind porten een goede manier van een game goed gebruiken, en ze vragen er geen 60 euro voor wat de GTA's toentertijd kostte, maar een kleine 10 euro.

Dit zorgt ervoor dat de mensen hun favorieten games weer kunnen spelen, en zorgt ervoor dat R* weer een mooi zakcentje aan een goede game verdient.

Veel mensen kochten een 60GB PS3, die mogelijk na 7 jaar dienst stuk is, en kopen een Slim die geen PS2 spellen kan spelen.

Maar vele hebben om de PS3 toen te financieren hun PS2 verkocht, omdat de PS3 toch PS2 spellen kon spelen, en nu juist niet meer.

Persoonlijk zit ik hier zeker op de te wachten, ik hoop ook dat de Stories nog komen.

Ja, ik heb de games al voor de PS2, maar ik kan de PS2 niet op mijn monitor aansluiten en draadloos gamen is toch fijner en ik kan mijn PS3 van een afstand aanzetten/afsluiten, verschillende games opstarten etc, geen gezanik met memorycards of corrupte cd's.

Naast dat maakt mijn PS2 toch wel wat lawaai en het is klote om 5 consoles aangesloten te hebben, of juist in mijn geval, niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het überhaupt belachelijk dat een PS3 geen PS2-spellen aan kan. Hoe raar is dat wel niet. Zo moeilijk lijkt mij backwards compatible maken niet als je zo'n machtig apparaat kunt maken. Een blue-ray speler kan toch ook "gewoon" DVD's afspelen? :-S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het überhaupt belachelijk dat een PS3 geen PS2-spellen aan kan. Hoe raar is dat wel niet. Zo moeilijk lijkt mij backwards compatible maken niet als je zo'n machtig apparaat kunt maken. Een blue-ray speler kan toch ook "gewoon" DVD's afspelen? :-S

Helemaal mee eens!! Maarja.. Technisch gezien kan het ook gewoon, alleen is het voor Sony aantrekkelijker om oude spellen in de PSN store (of hoe dat ook heet) voor een klein bedrag opnieuw te verkopen.. Daarom hebben ze die mogelijkheid er ook uit gesloopt denk ik, levert toch weer meer geld om.. It's all about the money! :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...