linux-or-unix Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Mag ik ook meedoen? Is echt een awesome spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Mag ik ook meedoen? Is echt een awesome spel Iedereen mag meedoen, dus jij ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Leuke contest, en mooi dat we enkel GTA-screenshots doen. Hopelijk komen er in volgende rondes ook nog wat oudere GTA-games voorbij. Ik ga in ieder geval wat leuks proberen te verzinnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) Leuke contest, en mooi dat we enkel GTA-screenshots doen. Hopelijk komen er in volgende rondes ook nog wat oudere GTA-games voorbij. Ik ga in ieder geval wat leuks proberen te verzinnen Bedankt! Er is voor elke ronde één screenshot (dus drie in het totaal). Er komen nog twee oudere GTA's voorbij. Bewerkt: 4 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 PROTEST Pwned. in de deelnemerslijst staat daar ZONDER een "." VERKLAAR DIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Uw klacht is doorgevoerd en het is aangepast in ons systeem. Excuses voor het ongemak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 I'm in! Leuk idee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 I'm in! Leuk idee! Toegevoegd! Update: Een kleine update over de stem rondes. Er is namelijk een kleine verandering. Er zal geen poll geopend worden. Iedereen mag zijn/haar top 3 samen stellen met uitleg bij de keuzes. Dit kan komende zaterdag gewoon in het topic van ronde 1. (met dank aan Dutchy3010 voor de tip) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Count me in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) I'm in! Leuk idee! Toegevoegd! Update: Een kleine update over de stem rondes. Er is namelijk een kleine verandering. Er zal geen poll geopend worden. Iedereen mag zijn/haar top 3 samen stellen met uitleg bij de keuzes. Dit kan komende zaterdag gewoon in het topic van ronde 1. (met dank aan Dutchy3010 voor de tip) Dit is inderdaad beter, minder kans op valsspelen. Bij een poll kunnen mensen zien hoeveel stemmen iedereen heeft dus dan kunnen mensen juist niet op die stemmen? Goedzo! Als je ziet op welk onderschrift je kan stemmen moet er ook geen naam bij zijn anders stemmen ze op het leukste lid van GtaForum Bewerkt: 4 november 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Als je ziet op welk onderschrift je kan stemmen moet er ook geen naam bij zijn anders stemmen ze op het leukste lid van GtaForum Er zullen ook zeker geen namen bijkomen te staan. Daarom moeten de leden een onderschrift inleveren via een PM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Ik wil ook wel meedoen, leuk contest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Ik doe ook mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Ik wil ook wel meedoen, leuk contest! Ik doe ook mee. Beide toegevoegd! Al 14 deelnemers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2012 Ik doe ook maar mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.