Jump to content

[GTA] GTAForum onderschrift Contest - Reactietopic!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    21

  • Nyltje

    10

  • Phoenyxar

    8

  • SpacyColours

    7

Haha, de mijne is veel te ingewikkeld. :puh: Ik ben benieuwd of iemand achter de grap gaat komen! :puh: Je moet hem een paar keer goed lezen. :)

Ik vind alle inzendingen leuk en goed bedacht, het was lastig om een keuze te maken. :)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of iemand achter de grap gaat komen! :puh:

Had hem bij de eerste keer lezen al door en wist geheid dat jij het was :7

PrioX, hoe werkt het puntensysteem eigelijk? (tussen de rondes onderling dan?) Of is er enkele een algemeen resultaat qua aantal stemmen? :3

Link to comment
Delen op andere websites

PrioX, hoe werkt het puntensysteem eigelijk? (tussen de rondes onderling dan?) Of is er enkele een algemeen resultaat qua aantal stemmen? :3

Het aantal stemmen die je krijgt op je onderschrift zijn de punten. Dus als je 3 stemmen hebt gekregen betekend dat dat je 3 punten hebt. Zodra komende zaterdag de stemronde sluit kijken we wie de meeste punten heeft verzameld. De drie beste gaan door naar ronde 2. Mochten er nu meerdere leden hetzelfde aantal punten hebben gekregen (en ze staan onder de nummer 1 of 2), dan zullen deze onderschriften opnieuw in een stem lijstje komen te staan. Dit is geen algemeen lijstje. De onderschriften met hetzelfde aantal stemmen zullen bij elkaar worden gezet in één lijstje. Je krijgt dus waarschijnlijk twee lijstjes te zien waar je één onderschrift uit moet kiezen. Het resultaat is dat de uiteindelijke uitslag van de contest verschuift door wat extra stem dagen.

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Geplaats in het stem topic.

Ik vind het 'waarom'-gedeelte best nutteloos. Vandaar dat ik ook nogal vaag op dat gedeelte gereageerd heb, omdat dit puur een mening is die je amper kan onderbouwen.

Ik doe het zo omdat het dan duidelijker is waarom je iets kiest. Ook is het makkelijker om ''fraude'' te ontdekken. Het leek me ook leuker voor de andere leden om de stem ronde te volgen aangezien je nu kan zien wie wat kiest en waarom in plaats van dat je gewoon wat resultaten in een poll ziet. Ook is het handig voor de deelnemers zodat ze met de opmerkingen zichzelf kunnen kunnen verbeteren voor de volgende ronde (mochten ze eventueel doorgaan). :)

Ik wil iedereen die gestemd heeft alvast bedanken! _O_

Iedereen die nog niet gestemd heeft, heeft tot komende zaterdag (23:00 uur) de tijd om dit alsnog te doen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

*Nummer 1: 5

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Deze vind ik het origineelst van allemaal

*Nummer 2: 15

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Deze vind ik ook heel leuk, al vond ik 5 beter

*Nummer 3:

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Gewoon leuk! Hij is vooral leuk als hem zo als krantenbericht onder een foto leest.

Je mist die derde. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

*Nummer 1: 5

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Deze vind ik het origineelst van allemaal

*Nummer 2: 15

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Deze vind ik ook heel leuk, al vond ik 5 beter

*Nummer 3:

Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Gewoon leuk! Hij is vooral leuk als hem zo als krantenbericht onder een foto leest.

Je mist die derde. :clown:

Aangepast! ;) Foutje kan toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, niet gered. :)

Dit was de mijne:

1.PNG

''Chauffeur: Ahhh...even ''Fireflies'' van Owl City opzetten... :)

Niko: WAT?? Taxidermie mag niet zomaar! Kappen, anders Bellic de politie!''

Uitleg:

Taxidermie:

"De taxidermie houdt zich bezig met het prepareren of opzetten van dieren"

Lees de eerste zin nu nog eens. :)

Jammer, hij was achteraf veel te moeilijk! ;) Maar ik zou toch niet hebben gewonnen met zulke goede tegenstand. :) Gefeliciteerd, winnaars! Veel succes in de volgende rondes, en iedereen goed gedaan, ze waren allemaal leuk! :D

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al veranderd :$ :-(

Wat doe je nu, wees toch sterk en hou vast aan je eigen manier, laat je niet beïnvloeden door andermans meningen! ;O

Naja, ik heb al een leuk ideetje voor de volgende ronde, hopelijk doe ik het daar een stukkie beter dan in deze, want op dit tempo ga ik niet hoog eindigen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, een grap wordt pas zielig als je hem tot in het nauwkeurigste detail zelf moet gaan uitleggen...

Nu nog wachten op Cabyon die komt melden dat hij inzending #1 heeft gemaakt, dan zijn we rond met de beweringen :puh:

Pardon? 1 was van mij ja! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...