Jump to content

[GTA] GTAForum onderschrift Contest - Reactietopic!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    21

  • Nyltje

    10

  • Phoenyxar

    8

  • SpacyColours

    7

Naja, ik heb al een leuk ideetje voor de volgende ronde, hopelijk doe ik het daar een stukkie beter dan in deze, want op dit tempo ga ik niet hoog eindigen :D

Hopelijk ga ik je niet teleur stellen, maar... :$

Nu is het tijd voor ronde 2. Uit stem ronde 1 zijn drie winnaars gekomen. Dit zijn de deelnemers die de meeste stemmen hebben gekregen. Alleen deze deelnemers kunnen meedoen aan deze ronde. Deze deelnemers zijn al op de hoogte gebracht en blijven dus nog anoniem.

Winnaars stem ronde 1:

Onderschrift #15 (*9 stemmen)

Onderschrift #5 (*6 stemmen)

Onderschrift #7 (*5 stemmen)

*het aantal stemmen geeft aan hoe vaak ze in een top 3 stonden.

Ik wil alle deelnemers die ronde 2 niet gehaald hebben heel erg bedanken voor hun deelname aan deze contest. Zodra de einduitslag bekend is krijgen jullie alle een award en natuurlijk 1 punt voor de

ranglijst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. puh2.gif

Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD

Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk :D

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. puh2.gif

Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD

Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk :D

Dan bedoel je vast die van mij? Of bedoel je die van iemand anders?

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. puh2.gif

Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD

Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk :D

Dan bedoel je vast die van mij? Of bedoel je die van iemand anders?

:bier:

Die ene dat snap je toch wel want die ene was leuk zegt Spacy :roll:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...