PrioX Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2012 (bewerkt) Ik doe ook maar mee! Deelnemer #15 is de zaal binnengekomen! @Hieronder: Toegevoegd! Bewerkt: 6 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2012 ik doe ook graag mee, zet me maar op de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2012 (bewerkt) Er is zojuist een herinnering verstuurd naar alle leden die nog geen onderschrift hebben ingeleverd en wel hebben aangegeven deel te nemen aan de contest. Jullie hebben tot zaterdag 10 november (23:00 uur) de tijd om dit alsnog te doen. Tot die tijd kunnen ook nog alle andere leden die interesse hebben deelnemen! Bewerkt: 7 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2012 (bewerkt) Op 10 november om 23:00 kan er niet meer ingeleverd worden. Dan wordt er gestemd. Tot welke dag en tijd kan je stemmen? Bewerkt: 7 november 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2012 Op 10 november om 23:00 kan er niet meer ingeleverd worden. Dan wordt er gestemd. Tot welke dag en tijd kan je stemmen? Zoals in het hoofdtopic staat: Stem ronde 1 start op zaterdag 10 november en eindigt op zaterdag 17 november (23:00 uur) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2012 (bewerkt) Je kan inderdaad tot zaterdag 10 november (23:00 uur) een onderschrift inleveren. Daarna is dit niet meer mogelijk en zal er een aantal minuten later het stem lijstje verschijnen. Mijn excuses mocht dit onduidelijk zijn geweest. :$ @Hieronder: Toegevoegd! Bewerkt: 7 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2012 Ik wil meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Op 10 november om 23:00 kan er niet meer ingeleverd worden. Dan wordt er gestemd. Tot welke dag en tijd kan je stemmen? Zoals in het hoofdtopic staat: Stem ronde 1 start op zaterdag 10 november en eindigt op zaterdag 17 november (23:00 uur) Ik had gezocht bij ronde 1 maar het stond dus in het hoofdtopic Bedankt NandroDavids! Bewerkt: 8 november 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2012 Mijn inzending is als het goed is verstuurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 (bewerkt) Op dit moment heb ik 16 17 inzendingen gekregen! Daarnaast hebben drie aangemelde leden nog niets ingeleverd. Hopelijk krijg ik deze nog binnen voor de deadline. Het ziet er naar uit dat er een drukke stemronde zit aan te komen. Bewerkt: 9 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 Ik zal wel iets insturen, maar heb gewoon niet zo veel vrije tijd gehad om me er bij neer te zetten en iets te bedenken (of laten voorbijkomen) Heb vandaag de tijd en ik zal dus morgen wellicht mijn inzending binnenbrengen (en ja, dat zal ik binnen de dead-line doen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 Uw klacht is doorgevoerd en het is aangepast in ons systeem. Excuses voor het ongemak. Na lang overleg hebben wij besloten geen verdere actie te ondernemen voor deze keer. Wij hopen dat u niet in herhaling valt want dan zijn wij bang verdere stappen te moeten nemen. Ik hoop dat dit geen nadelige effecten heeft op toekomstige samenwerkingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 Ik heb inmiddels mijn inzending ook verstuurd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 Mag je ook zelf stemmen? Uiteraard dan niet op jezelf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2012 Mag je ook zelf stemmen? Uiteraard dan niet op jezelf! Iedereen mag stemmen, ook al heb je zelf geen onderschrift ingeleverd. En zoals je zelf al zegt mag je niet op jezelf stemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.