Jump to content

[GTA] GTAForum onderschrift Contest - Reactietopic!

PrioX

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrioX

21

• Nyltje

10

• Phoenyxar

8

• SpacyColours

7

Er is zojuist een herinnering verstuurd naar alle leden die nog geen onderschrift hebben ingeleverd en wel hebben aangegeven deel te nemen aan de contest.

Jullie hebben tot zaterdag 10 november (23:00 uur) de tijd om dit alsnog te doen. Tot die tijd kunnen ook nog alle andere leden die interesse hebben deelnemen! :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Delen op andere websites

Op 10 november om 23:00 kan er niet meer ingeleverd worden. Dan wordt er gestemd. Tot welke dag en tijd kan je stemmen?

Zoals in het hoofdtopic staat:

Stem ronde 1 start op zaterdag 10 november en eindigt op zaterdag 17 november (23:00 uur)
Delen op andere websites

Je kan inderdaad tot zaterdag 10 november (23:00 uur) een onderschrift inleveren. Daarna is dit niet meer mogelijk en zal er een aantal minuten later het stem lijstje verschijnen. :)

Mijn excuses mocht dit onduidelijk zijn geweest. :$

@Hieronder: Toegevoegd! :)

Delen op andere websites

Op 10 november om 23:00 kan er niet meer ingeleverd worden. Dan wordt er gestemd. Tot welke dag en tijd kan je stemmen?

Zoals in het hoofdtopic staat:

Stem ronde 1 start op zaterdag 10 november en eindigt op zaterdag 17 november (23:00 uur)

Ik had gezocht bij ronde 1 maar het stond dus in het hoofdtopic ^_^

Bedankt NandroDavids! :D

Bewerkt: door nyltje
Delen op andere websites

Op dit moment heb ik 16 17 inzendingen gekregen! _O_ Daarnaast hebben drie aangemelde leden nog niets ingeleverd. Hopelijk krijg ik deze nog binnen voor de deadline.

Het ziet er naar uit dat er een drukke stemronde zit aan te komen. :D

Delen op andere websites

Ik zal wel iets insturen, maar heb gewoon niet zo veel vrije tijd gehad om me er bij neer te zetten en iets te bedenken (of laten voorbijkomen)

Heb vandaag de tijd en ik zal dus morgen wellicht mijn inzending binnenbrengen (en ja, dat zal ik binnen de dead-line doen ;) )

Delen op andere websites

Uw klacht is doorgevoerd en het is aangepast in ons systeem.

Excuses voor het ongemak. :clown:

Na lang overleg hebben wij besloten geen verdere actie te ondernemen voor deze keer. Wij hopen dat u niet in herhaling valt want dan zijn wij bang verdere stappen te moeten nemen.

Ik hoop dat dit geen nadelige effecten heeft op toekomstige samenwerkingen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...