Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 En toen viel er hier iemand van zijn stoel... Ik had echt gezworen dat 1 van Cabyon zou zijn, oftewel proficiat Kloep met je geweldig droge inzending, ik vond hem hilarisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Haha dank je, helaas mocht het niet genoeg zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Naja, ik heb al een leuk ideetje voor de volgende ronde, hopelijk doe ik het daar een stukkie beter dan in deze, want op dit tempo ga ik niet hoog eindigen Hopelijk ga ik je niet teleur stellen, maar... :$ Nu is het tijd voor ronde 2. Uit stem ronde 1 zijn drie winnaars gekomen. Dit zijn de deelnemers die de meeste stemmen hebben gekregen. Alleen deze deelnemers kunnen meedoen aan deze ronde. Deze deelnemers zijn al op de hoogte gebracht en blijven dus nog anoniem. Winnaars stem ronde 1: Onderschrift #15 (*9 stemmen) Onderschrift #5 (*6 stemmen) Onderschrift #7 (*5 stemmen) *het aantal stemmen geeft aan hoe vaak ze in een top 3 stonden. Ik wil alle deelnemers die ronde 2 niet gehaald hebben heel erg bedanken voor hun deelname aan deze contest. Zodra de einduitslag bekend is krijgen jullie alle een award en natuurlijk 1 punt voor de ranglijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Ach ja, dan is dat wel spijtig ja, stom dat ik daar over heb gelezen, maar voor de wedstrijd is dat nog wel een goede regeling, veel succes aan de andere deelnemers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Hoho, ik zit wel in de top3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk Bewerkt: 18 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk Dan bedoel je vast die van mij? Of bedoel je die van iemand anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen nu gaat zeggen welk onderschrift van hem was, want dan weten we zo wie de top 3 in beslag neemt, en die is niet voor niets geheim gehouden. Die ene was van mij, wat vonden jullie ervan? xD Nou ja wel leuk maar ik vond die ander beter. Of die ene, die was ook wel leuk Dan bedoel je vast die van mij? Of bedoel je die van iemand anders? Die ene dat snap je toch wel want die ene was leuk zegt Spacy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Hoho, ik zit wel in de top3. Me too Gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 We hebben altijd nog de mysterieuze derde persoon over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Nyltje: Mysterieuze derde persoon, zeg alsjeblieft niks! Mysterieuze derde persoon: Okay, ik zal niks zeggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2012 Inmiddels heb ik al één onderschrift in ontvangst mogen nemen. De twee andere deelnemers hebben een herinnering gekregen. Komende zaterdag kan iedereen op zijn/haar top 2 stemmen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.