Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Lijkt het ni meer om dat je echt 3 aparte rollen krijgt. Laten we starten bij de Tommy Vercetti Guy (zo noem ik hem), zal waarschijnlijk de rol als rijke welvarende persoon krijgen met de kids (trailer 1). De Afro-Amerikaan zal waarschijnlijk zijn zeg hebben in trailer 2, deze zal meer in het criminele part leven van Los Santos. Als laatst hebben we de arme/plattelandbewoner die (waarschijnlijk) op den boeren buiten zal wonen... Dit zijn maar opsommingen die wel is waar zijn, neen? Afwachten wat de interviewers in het magazine te zeggen/schrijven hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wie jij bedoelt met "Tommy Vercetti man" dus voor alle veiligheid zal ik maar zeggen dat ik de rechtse man verkies. De linkse man is gewoon .. wel ja, lelijk.

Werd toch een tijdje gezegd dat het de Tommy (GTA VC) is maar dan 27 jaar later. Waarschijnlijk is hij het niet maar toch...

Link to comment
Delen op andere websites

Als he bijna zeker is dat hij zo niet heet, waarom noem je hem dan zo? Beetje verwarrend voor sommige. :puh:

Is dat zo verwarrend? Hier is het een tijdje toch ook gespeculeer dat het Tommy Vercetti zou kunnen zijn. Awel sommige hem nu ook Ned Luke noemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Na het lezen van het volledige artikel kan je concluderen dat je niet echt een keuze hebt om het hele verhaal met één iemand te spelen. Je zal met ze allemaal aan de gang gaan of je het nou wilt of niet. Zelf weet ik niet waar ik een voorkeur voor heb. Ik ben geïnteresseerd in alle drie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er een kans zijn dat je in de multiplayer de missie's samen zou kunnen doen met dat nieuwe systeem. Het zou mij wel vet lijken om met vrienden missie's te kunnen doen waarin je alledrie een ander karakter speelt. Zo kun je samen echt tactieken afspreken en alles op je eigen manier voltooien. Wat denken jullie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er een kans zijn dat je in de multiplayer de missie's samen zou kunnen doen met dat nieuwe systeem. Het zou mij wel vet lijken om met vrienden missie's te kunnen doen waarin je alledrie een ander karakter speelt. Zo kun je samen echt tactieken afspreken en alles op je eigen manier voltooien. Wat denken jullie hiervan?

Ik denk niet dat er 'tactieken' nodig zullen zijn want het kan normaal gezien maar op één manier gespeeld worden maar dit maakt het misschien wel mogelijk om met meerdere mensen online co-op te doen en dat zou het natuurlijk ook heel erg leuk maken. Dan krijg je misschien een soort Dead Island idee. Daar konden mensen ook gewoon van het ene op het andere moment meespelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook op de achtergrond dat hele hoge gebouw.

Maar ik zou de middelste nemen. Ik weet niet hoe hij heet dus ik kan ook niet stemmen. Misschien kan je erbij zetten wie welke is?

>>> Door NandroDavids: Goede suggestie. Namen staan nu van links naar rechts vermeld<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...