Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Dat is natuurlijk de vraag. Hoe vet zou het zijn als hij aan het vliegen is en je verandert in zijn personage? Of dat één van de personages in een vuurgevecht zitten? Het lijkt mij alleen saai als ze blijven wachten tot jij wat doet.. Leg ze dan op zijn minst op bed of zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als die aan het vliegen is krijg je denk ik wel een vet Google Earth achtig moment te zien. Dan zie je de camera snel over het gebied gaan en ineens inzoomen op een bewegend vliegtuig. Dan heb je tenminste enkele seconden om je erop voor te bereiden dat je moet gaan vliegen. Dat soort dingen lijken me inderdaad wel erg mooi ja. Ik ben er ook wel van overtuigt dat Rockstar Games hier iets moois van heeft weten te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is allemaal leuk en super vet natuurlijk, maar in mijn hoofd zitten al weer duizend scenario's van wat als en hoe dit in free roaming;

Wat als twee personen elkaar ontmoeten?

Wat als je met twee personen in een helikopter zit?

Wat als je een wanted hebt en je wisselt?

Wat als je basejumpt en je wisselt?

Gaat dit ook een split-screen mogelijkheid geven?

Leuk om over na te denken vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dus de vraag. Ik hoop dat Trevor ondertussen ook "door gaat" met wat hij aan het doen is. Dus dan kan hij ineens heel ergens anders zijn. Anders is het beetje onrealistisch. Ben ook erg benieuwd wat er gebeurt als je met Michael bij Trevor op bezoek gaat... Gaan ze een gesprek aan? Zie je Trevor wat doen? :puh:

ik geloof dat ze gezegd hadden dat dit het geval was. denk wel niet dat je kan switchen wanneer je net met politie achter je zit maar als je terug switcht kan het personage zich ergens anders bevinden

Denk trouwens dat de personages elkaar kennen want je moet met de drie gezamelijke missies doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de beste piloot neem; aangezien ik erg van vliegen hou =D

EDIT: 100ste post yey

EDIT 2: 2 blokjes yey =D

@hieronder

Je krijgt meer blokjes als je mijlpalen haalt met het posten. Het derde blokje komt volgens mij op 250 of 500 posts en het 4de op 1000 posts? Een kort overzichtje over hoeveel posts je ong heb geplaatst denk ik :puh:

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te twijfelen tussen Franklin en Michael, maar ik heb voor de laatste gekozen. Ze zien er allebei wel cool uit. Franklin doet me een beetje denken aan CJ en Michael aan Tommy. Michael spreekt me op de een of andere manier toch wat meer aan dan Franklin. Als hij een pak aantrekt ziet hij er echt onverslaanbaar uit.

Trevor geeft me meer zo'n gevoel van "Fuck it all", wat me persoonlijk wat minder aanspreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat als twee personen elkaar ontmoeten?

Ik ben vrij zeker dat de moment dat je met het ene personage speelt de andere 2 niet werkelijk met iets bezig zijn, maar dat er een algoritme is voorzien om ze in verschillende en willekeurige situaties te plaatsen wanneer je wisselt. Triviaal of niet, het zal ter plekke worden bepaald. Dit om te voorkomen dat je het andere hoofdpersonage zou kunnen neerschieten... Dat zou mij toch logisch lijken :3

Link to comment
Delen op andere websites

Wat als twee personen elkaar ontmoeten?

Ik ben vrij zeker dat de moment dat je met het ene personage speelt de andere 2 niet werkelijk met iets bezig zijn, maar dat er een algoritme is voorzien om ze in verschillende en willekeurige situaties te plaatsen wanneer je wisselt. Triviaal of niet, het zal ter plekke worden bepaald. Dit om te voorkomen dat je het andere hoofdpersonage zou kunnen neerschieten... Dat zou mij toch logisch lijken :3

Maar tochals de een in een auto zit die 5 km/u gaat en jij komt aan met een jet die sneller dan het licht gaat, dat het dan makkelijk is om hem te vinden en te "ontmoeten"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...