Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

Bijna iedereen wil met Trevor gek doen en chaos creëren. Ben ik de enige de GTA meestal serieus speel? :7

Nou iedereen doet wel eens gek :puh: jij niet dan?

Maar ik speel meestal serieus alleen heb ik soms behoefte om chaos te creeren :) Trevor lijkt daarom juiste persoon voor dat :)

Bij de anderen personages zal je ook chaos kunnen maken. Waarschijnlijk zal Trevor in missies voornamelijk "wild" zijn, maar in free mode zal je doen wat je wilt bij alle 3!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

Trevor de Wilde, Michael de Autobinnenhaler of Franklin de Familie?

Euhm... Michael is degene met een gezin en Franklin is de autodealer :engel:

Eigelijk vind ik de keuze alledrie wat zwakjes, uiteraard ga je wel met alle drie de characters spelen, maar gaat de poll hier niet om een voorkeur?

Dan is alledrie wel wat vreemd, is het niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt denk ik nu nog niet te zeggen wie ik ga kiezen.

Zo is het (zoals ik had begrepen) dat iedere protagonist weer andere veerdigheden heeft, Zoals trevor die een ex militair piloot is, hij zal dus denk ik beter kunnen omgaan met vliegtuigen.

Het zal dus nog maar te zien zijn welke ik fijner vindt om mee te spelen. Maar ik denk dat ze het alle drie zullen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met alledrie, natuurlijk. Een mooie combinatie van drie ver uiteenstaande karikaturen: de hoogopgewerkte rich bastard, een landelijke psychopaat en ja, een neger :puh: Ben wel benieuwd of Rockstar dit goed zal uitwerken want het is iets wat ze nog nooit gedaan hebben. Waarschijnlijk leveren ze weer een kwaliteitsgame op :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik zou vooral met Micheal spelen, omdat hij me een relaxt personage lijkt en hij heeft wel wat weg van Tommy Vercetti, mijn favoriete protagonist in GTA. Ik zou natuurlijk ook wel met Trevor en Franklin spelen, maar hoofdzakelijk is het voor mij Micheal :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

R* steekt even veel moeite in het maken van alle drie de personages, dan laat ik ze niet in de steek door maar met 1 van de 3 te spelen.

daarnaast zijn ze alle 3 vet coole personages, ik wil ik met allemaal gewoon even veel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou vooral met Micheal spelen, omdat hij me een relaxt personage lijkt en hij heeft wel wat weg van Tommy Vercetti, mijn favoriete protagonist in GTA. Ik zou natuurlijk ook wel met Trevor en Franklin spelen, maar hoofdzakelijk is het voor mij Micheal :klap:

Helemaal mee eens! :3

Link to comment
Delen op andere websites

dat en waarschijnlijk zou niko gelijk dood neer vallen van de hitte uit LS. Maar eigenlijk zijn de verhalen van die 3 al af gerond en blijven ze daarom gewoon in LC op de bank zitten, tv kijken en hun dagelijkse bezigheden doen.

En ik blijf bij mijn eerdre keuze om met allemaal gewoon evenveel te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...