Jump to content

Generaal Pardon

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

23

• SpacyColours

21

• Dutchy3010

17

• PatrickW

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nstyle, volgens mij bedachten de admins dit generaal pardon als oplossing voor de sfeer die ietwat verdwenen is. :engel:

Hope so, voel je de sfeer en het gevoel van vroeger al wat terugkomen? :sigaar:

Haal Miek terug! :puh:

Miek zit ook in me school. :puh: Ik zie hem bijna al de dagen van de week, van 's ochtends tot 's avonds, als ik mijn 50 posts heb om weer in DWG te kunnen posten zullen we weer fulltime actief zijn in DWG, net zoals vroeger! :sigaar:
Delen op andere websites

Ik wil even nog reageren op hetgeen Megadreams in het begin van dit topic zei.

Volkomen begrijpelijk en een goede beslissing. Ik heb altijd wel geloofd in een tweede kans, zij hebben nu genoeg tijd gehad om af te koelen en diegene die echt terug willen komen zullen dit vanzelf wel vinden.

Uit deze reactie blijkt de gedachte dat op dit forum heerst, namelijk dat elke ban terecht is. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat niet elke warn/ban terecht is(lees: admins zijn perfect, admins zijn mensen, mensen zijn perfect?!). Just a thought..

Delen op andere websites

Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes?

Alsof iemand nog weet wie ik ben.

Ofcourse I know.. Neemdetijd en al die andere sites :puh: En dan nog die vele Computer-Tutorials van je!

Ik meen ook nog te herinneren dat hij chatmetvreemden punt nl maakte, waar een keer aandacht aan werd besteed op GeenStijl.

Oh ja die ook nog. Die gast heeft zooo veel sites gemaakt, allemaal anders maar toch herkenbaar dat hij ze heeft gemaakt. Ik meen er nog een paar te kennen van 'm :puh:
Delen op andere websites

Ik wil even nog reageren op hetgeen Megadreams in het begin van dit topic zei.

Volkomen begrijpelijk en een goede beslissing. Ik heb altijd wel geloofd in een tweede kans, zij hebben nu genoeg tijd gehad om af te koelen en diegene die echt terug willen komen zullen dit vanzelf wel vinden.

Uit deze reactie blijkt de gedachte dat op dit forum heerst, namelijk dat elke ban terecht is. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat niet elke warn/ban terecht is(lees: admins zijn perfect, admins zijn mensen, mensen zijn perfect?!). Just a thought..

Zo bedoel ik het natuurlijk niet, een ban kan altijd wel onterecht zijn. Maar ik doelde dan natuurlijk op diegene waarbij het terecht was. :puh:

Delen op andere websites

Onterechte bannen worden (en zijn ook) teruggedraaid los van een "generaal pardon".

Delen op andere websites

Onterechte bannen worden (en zijn ook) teruggedraaid los van een "generaal pardon".

Mijn excuses, ik was dit glad vergeten. Ik heb iemand gekend op dit forum met een teruggedraaide ban, maar kan niet meer op zijn/haar naam komen..

NilsHolgersson? :$

Delen op andere websites

Nee den khet niet spacy :puh: Hij pleegde plagiaat en dat is dus niet onterecht...

Ja klopt, maar niet lang daarvoor werd hij ook al gebanned maar na een paar dagen weer teruggelaten. Ik vraag me af of dat een onterechte ban is geweest. :)

Bewerkt: door SpacyColours
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...