MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Miek is er al Ik zie het ook net, wonderbaarlijk! Ik stel voor dat we onze spamsessie verderzetten in een topic dat daarvoor bedoeld is: http://www.gtaforum....page__st__24150 Bewerkt: 14 november 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Nstyle, volgens mij bedachten de admins dit generaal pardon als oplossing voor de sfeer die ietwat verdwenen is. Hope so, voel je de sfeer en het gevoel van vroeger al wat terugkomen? Haal Miek terug! Miek zit ook in me school. Ik zie hem bijna al de dagen van de week, van 's ochtends tot 's avonds, als ik mijn 50 posts heb om weer in DWG te kunnen posten zullen we weer fulltime actief zijn in DWG, net zoals vroeger! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Wat wordt GTAforum.nl toch dol gezellig, hé jongelui. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Ik wil even nog reageren op hetgeen Megadreams in het begin van dit topic zei. Volkomen begrijpelijk en een goede beslissing. Ik heb altijd wel geloofd in een tweede kans, zij hebben nu genoeg tijd gehad om af te koelen en diegene die echt terug willen komen zullen dit vanzelf wel vinden. Uit deze reactie blijkt de gedachte dat op dit forum heerst, namelijk dat elke ban terecht is. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat niet elke warn/ban terecht is(lees: admins zijn perfect, admins zijn mensen, mensen zijn perfect?!). Just a thought.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes? Alsof iemand nog weet wie ik ben. Ofcourse I know.. Neemdetijd en al die andere sites En dan nog die vele Computer-Tutorials van je! Ik meen ook nog te herinneren dat hij chatmetvreemden punt nl maakte, waar een keer aandacht aan werd besteed op GeenStijl. Oh ja die ook nog. Die gast heeft zooo veel sites gemaakt, allemaal anders maar toch herkenbaar dat hij ze heeft gemaakt. Ik meen er nog een paar te kennen van 'm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Ik wil even nog reageren op hetgeen Megadreams in het begin van dit topic zei. Volkomen begrijpelijk en een goede beslissing. Ik heb altijd wel geloofd in een tweede kans, zij hebben nu genoeg tijd gehad om af te koelen en diegene die echt terug willen komen zullen dit vanzelf wel vinden. Uit deze reactie blijkt de gedachte dat op dit forum heerst, namelijk dat elke ban terecht is. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat niet elke warn/ban terecht is(lees: admins zijn perfect, admins zijn mensen, mensen zijn perfect?!). Just a thought.. Zo bedoel ik het natuurlijk niet, een ban kan altijd wel onterecht zijn. Maar ik doelde dan natuurlijk op diegene waarbij het terecht was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Uit deze reactie blijkt de gedachte dat op dit forum heerst, namelijk dat elke ban terecht is. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat niet elke warn/ban terecht is(lees: admins zijn perfect, admins zijn mensen, mensen zijn perfect?!). Just a thought.. Onterechte bannen worden (en zijn ook) teruggedraaid los van een "generaal pardon". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Zo maar een mail versturen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Onterechte bannen worden (en zijn ook) teruggedraaid los van een "generaal pardon". Mijn excuses, ik was dit glad vergeten. Ik heb iemand gekend op dit forum met een teruggedraaide ban, maar kan niet meer op zijn/haar naam komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Onterechte bannen worden (en zijn ook) teruggedraaid los van een "generaal pardon". Mijn excuses, ik was dit glad vergeten. Ik heb iemand gekend op dit forum met een teruggedraaide ban, maar kan niet meer op zijn/haar naam komen.. NilsHolgersson? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 NilsHolgersson? :$ Er zijn er nog meer, waaronder een heel recente, maar Nils is inderdaad wel het bekendste voorbeeld ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 (bewerkt) NilsHolgersson? :$ Er zijn er nog meer, waaronder een heel recente, maar Nils is inderdaad wel het bekendste voorbeeld ja MitchelHal? Bewerkt: 15 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Nee den khet niet spacy Hij pleegde plagiaat en dat is dus niet onterecht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 (bewerkt) Nee den khet niet spacy Hij pleegde plagiaat en dat is dus niet onterecht... Ja klopt, maar niet lang daarvoor werd hij ook al gebanned maar na een paar dagen weer teruggelaten. Ik vraag me af of dat een onterechte ban is geweest. Bewerkt: 15 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Toen heeft hij waarschijnlijk gewoon een flink pak geld gelapt. Als hij zich nu ook netjes aan zijn contributie zou houden werd 'ie misschien nog eens Superlid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.