Silverbyte Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Raak ik tóch die roze brillen nog een keer kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes? Alsof iemand nog weet wie ik ben. Meneer groen! Het forum is zo ingewikkeld geworden. Glad you're back! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Jeej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Jeej Pietje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Jeej Spam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Jeej Spam? Hnnnng, vanavond weer opnieuw banned! Jeej Zojuist dit topic doorgelezen. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat een aantal mensen mijn naam aandroegen om me weer terug te krijgen. Het is maar goed dat een engeltje mij heeft toegesproken, anders had ik nooit (op tijd) geweten dat ik weer terug kon komen! Alles rustig met jullie allemaal dan? Bewerkt: 13 november 2012 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Leuk om te zien dat mensen er gebruik van maken. Welkom terug, voor diegenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 PIETJE II IS EINDELIJK TERUG!!!!!! Hnnnng, vanavond weer opnieuw banned! Jeej Zojuist dit topic doorgelezen. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat een aantal mensen mijn naam aandroegen om me weer terug te krijgen. Het is maar goed dat een engeltje mij heeft toegesproken, anders had ik nooit (op tijd) geweten dat ik weer terug kon komen! Alles rustig met jullie allemaal dan? Dat is niets vergeleken met alle tranen die we voor jou gelaten hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 PIETJE II IS EINDELIJK TERUG!!!!!! Hnnnng, vanavond weer opnieuw banned! Jeej Zojuist dit topic doorgelezen. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat een aantal mensen mijn naam aandroegen om me weer terug te krijgen. Het is maar goed dat een engeltje mij heeft toegesproken, anders had ik nooit (op tijd) geweten dat ik weer terug kon komen! Alles rustig met jullie allemaal dan? Dat is niets vergeleken met alle tranen die we voor jou gelaten hebben.. Awwww....that's so sweet. Ik hou ook van jou, MegaPilot! Ik heb je gemist ouwe jongen! Kusje (no homo)! Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Heb ik weer iets meer speling! En verder: tof dat meerderen terug komen, maybe dat het zo weer aardig als vanouds wordt. Alhoewel ik niet bepaald meer GTA speel, maar natuurlijk vind ik het wel tof dat GTA5 eraan zit te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 PIETJE II IS EINDELIJK TERUG!!!!!! Hnnnng, vanavond weer opnieuw banned! Jeej Zojuist dit topic doorgelezen. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat een aantal mensen mijn naam aandroegen om me weer terug te krijgen. Het is maar goed dat een engeltje mij heeft toegesproken, anders had ik nooit (op tijd) geweten dat ik weer terug kon komen! Alles rustig met jullie allemaal dan? Dat is niets vergeleken met alle tranen die we voor jou gelaten hebben.. Awwww....that's so sweet. Ik hou ook van jou, MegaPilot! Ik heb je gemist ouwe jongen! Kusje (no homo)! Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Heb ik weer iets meer speling! En verder: tof dat meerderen terug komen, maybe dat het zo weer aardig als vanouds wordt. Alhoewel ik niet bepaald meer GTA speel, maar natuurlijk vind ik het wel tof dat GTA5 eraan zit te komen. Ga heel excessief posten in GTA fora's. Blijkt te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Awwww....that's so sweet. Ik hou ook van jou, MegaPilot! Ik heb je gemist ouwe jongen! Kusje (no homo)! Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Heb ik weer iets meer speling! En verder: tof dat meerderen terug komen, maybe dat het zo weer aardig als vanouds wordt. Alhoewel ik niet bepaald meer GTA speel, maar natuurlijk vind ik het wel tof dat GTA5 eraan zit te komen. Ik ben altijd bereid om 40 % warn over te nemen..Mijn laatste warn dateert van 3 jaar terug, ik voel en ben gewoon geen badass meer.. PS: Iedereen is omkoopbaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Ik heb nog nooit een warn gehad. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Ik ben altijd bereid om 40 % warn over te nemen..Mijn laatste warn dateert van 3 jaar terug, ik voel en ben gewoon geen badass meer.. Een beetje de OG Loc van het forum Ik heb nog nooit een warn gehad. :$ Hetzelfde hier :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Heb ik weer iets meer speling! Crewlikken, that goes waaaaay back. En over warnlogs gesproken, ik mag zelfs scrollen in mijn lijst :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.