MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Nog maar net zijn adminfunctie vaarwel gezegd en al optrekken met badasses.. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik weet niet man, de laatste keer dat ik in bad ben geweest is echt alweer 2 jaar geleden of zo. Mijn ass is meer van de douche denk ik. Jowx Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik weet niet man, de laatste keer dat ik in bad ben geweest is echt alweer 2 jaar geleden of zo. Mijn ass is meer van de douche denk ik. Dat hoor je wel vaker van mannen vlak na ballingschap Een beetje de OG Loc van het forum Reageren
Kloep Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Heb ik weer iets meer speling! Geld. Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ook al waren de meeste voor mijn tijd (al kan ik me Jarno nog vaag herinneren)... welkom terug! Reageren
Thabit Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik wacht maar op 1 iemand. The Outlaw, return! Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Hey Pietje II, waar blijft je homie Disturbed? Ik hoop dat jij je dit nog kan herinneren: Hmm, Generaal Pardon, eigenlijk is dit een geniaal idee, de sfeer van vroeger zal terugkomen, iedereen krijgt een tweede kans, alles word weer zoals het was. Maar hoe zijn jullie op het idee gekomen dan, zochten jullie een manier om meer leden aan te trekken door de oude gezellige leden terug op te roepen? Of was het omdat jullie het forum het nostalgisch sfeertje in wouden sturen? De gozer(in) die op dit idee gekomen is verdient een nobelprijs. Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Zijn er toevallig crewlik-methoden om mijn warn-level nog iets verder te laten zakken? Bij het winnen van een crewlik-award, krijg je idd korting,: Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik mis hank_187 nog. De madderfakker. Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Eigenlijk was het allemaal alleen maar begonnen om DenkAanHenk terug proberen te krijgen. De rest van het tuig nemen we op de koop toe, die zijn zo weer gebanned na de terugkeer van DaH Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Ik mis hank_187 nog. De madderfakker. Jammer dat je 50 posts nodig hebt om weer bij een gang te mogen posten. Dat haalt ie nooit met maar 20% ruimte op z'n strafblad. Bewerkt: 13 november 2012 door SpacyColours Reageren
Froop Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik ga voor The Outlaw. Dat is toch een dikke baas. Die vent heeft meer testosteron dan dit hele forum bij elkaar. Keer 10. Zoveel. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik mis hank_187 nog. De madderfakker. Jammer dat je 50 posts nodig hebt om weer bij de een gang te mogen posten. Dat haalt ie nooit met maar 20% ruimte op z'n strafblad. Gewoon de Hank Bank heropenen, als dat een beetje draait zit ie zo aan de 50. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.