ajaxjeroenajx Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Zoals de titel al zegt, wat ga jij doen als jij GTA V binnen hebt, hopelijk deze lente? Eerst alle missie's uitspelen of alleen de eerste (verplichte) missie's spellen en dan rond scheuren? Gelijk op zoek naar cheats, of het spel eerlijk spelen? Gelijk met Michael spelen of alle drie? Of het spel mooi in de kast zetten? dat kan ook natuurlijk Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Ik ga eerst eerlijk aan de missies beginnen, maar tussendoor ga ik ook sowieso de stad verkennen! Dus niet maar één missie spelen oid, maar een aantal met wat afwisseling denk ik Ik kan in ieder geval echt niet meer wachten!! Bewerkt: 10 november 2012 door p-p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Ik ga eerst een paar missies spelen en ga ondertussen flink de stad verkennen en kijken voor een leuke auto om op te tunen. en natuurlijk veel mensen beroven van hun geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Eerst de storyline, maar wel op mijn dooie gemak, dus ook met regelmatig wat freeroaming en andere dingen tussendoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 De eerste missie en vervolgens de speelwereld ontdekken, kijken wat voor shops er zijn waar je in kan. Ik ga ook zoiezo gelijk opzoek naar een 9F of een Cheetah! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Ik ga waarschijnlijk deels hetzelfde doen als SpacyColours. Eerst een beetje verhaallijn, en tussendoor veel rondcruisen, dingen uitproberen etc. Waarschijnlijk ga ik ook tussendoor wat zijmissies doen zodat ik niet eerst alle missies gedaan heb, en dan nog veel (misschien saaie) zijmissies moet gaan doen.. ALS ik het al ga uitspelen :$ Maar eerst dus de verhaallijn volgen, en terwijl wat free-roamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Tsss wat saai! GTA is gemaakt om eerst alles op te blazen en omver te rijden! Ik ga eerst kijken op wat voor manieren ik mensen van het troitoir kan maaien, daarna zie ik wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 lifters zoeken. en ze aanrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Ik ga eerst een paar missies spelen met de hoofdpersoon helemaal aan de rechterkant. daarna als ik 10 missie verder ben ga ik online (party mode) met me broer en dan samen het land verkennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Wellicht de eerste 5 missie's eerst uitspelen, opslaan en dan eens gaan kijken hoe ik de halve wereld naar de haaien kan werken en vervolgens diezelfde wereld nog eens verkennen en daarna opnieuw en opnieuw... De map wordt gigantisch groot dus ik denk dat ik wel een half jaar lang de map ga verkennen (en leren kennen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 De eerste missie en vervolgens de speelwereld ontdekken, kijken wat voor shops er zijn waar je in kan. Ik ga ook zoiezo gelijk opzoek naar een 9F of een Cheetah! Klinkt net als mijn plannetje! maar ik ben wel benieuwd of R* excuses heeft voor volledig map niet te unlocken aan het begin van het spel zoals vb GTA3 (brug kapot en tunnel onderhoud), VC (orkaan-alarm), SA (geen idee wat het reden was) enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Disc in mijn 360 doen en spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Ik ga eerst een paar mssies doen, dan de stad verkennen, dan weer een paar missies doen, weer de stad verkennen enz. Een beetje afwisselend dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Eerst de eerste missie spelen. Dan een wagen jatten, en vervolgens LS terroriseren en de wereld verkennen Bewerkt: 10 november 2012 door Sammie_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 ik ga gewoon wat rondrijden en de nieuwe mogelijkheden en de stad bekijken. Daarna rustig aan de storyline beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.