Jump to content
Joriz

Tweede trailer komt woensdag 17:00 online!


De countdowns voor de tweede Grand Theft Auto V trailer staan klaar. Rockstar Games heeft namelijk bekend gemaakt dat de tweede Grand Theft Auto 5 trailer woensdagmiddag om 17:00 Nederlandse tijd online komt. De trailer zal hier natuurlijk wee te zien zijn en ook zullen uitgebreide analyses volgen van alle scenes in de video.

Naast de nieuwe trailer zullen ook meer screenshots van GTA5 zullen in de komende dagen op GTAGames.nl online komen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer Grand Theft Auto nieuws!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wij gaan hem in de klas kijken. :puh: Al kijk ik dan waarschijnlijk expres de andere kant op. De trailer zie ik liever rustig op mijn gemak en geconcentreerd dan midden in de klas terwijl de leraren ongeduldig rondlopen.

Wat voor een leuke school/leerkracht heb jij? Of doe je toevallig een opleiding tot gameprogrameur?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

pas 17:10 ofso thuis ;( maarja ik hoop dat ze de rhino laten zien in de trailer. ben echt benieuwd hoe die er eruit gaat zien.

Waar heb jij gelezen / gezien dat er een Rhino in het spel zal komen? Volgens mij heette de tank trouwens geen Rhino in San Andreas maar dat weet ik niet zeker.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is meer een gerucht dat rondgaat omdat er ergens militaire politie zou gezien zijn? Of toch iets dergelijks en dat kleine feit escalleerde snel tot het idee dat de Rhino mogelijk zou kunnen weerkeren omdat het leger weer zou aanwezig zijn en... Ach ja geruchten. In San Andreas was het wel degelijke de Rhino hoor ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is meer een gerucht dat rondgaat omdat er ergens militaire politie zou gezien zijn? Of toch iets dergelijks en dat kleine feit escalleerde snel tot het idee dat de Rhino mogelijk zou kunnen weerkeren omdat het leger weer zou aanwezig zijn en... Ach ja geruchten. In San Andreas was het wel degelijke de Rhino hoor ;)

Er is al bevestigd dat er een legerbasis in San Andreas is. Of er ook daadwerkelijk een Rhino is is vooralsnog onbekend. Maar lijkt me wel waarschijnlijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou toch mooi zijn dat Magister het goed aangeeft en de schoolsite niet, alleen 3e + 4e dan les, lekker om 10 uur beginnen en 11:45 weer naar huis, maar als het dus een fout is is het lekker tot 16:15. :kots:

Hoop dat ik dan wel op tijd kan zijn, word krap maar moet lukken, ookal is het 16:15 maar moet wel een doos popcorn en 2 liter cola klaar hebben staan natuurlijk...

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is meer een gerucht dat rondgaat omdat er ergens militaire politie zou gezien zijn? Of toch iets dergelijks en dat kleine feit escalleerde snel tot het idee dat de Rhino mogelijk zou kunnen weerkeren omdat het leger weer zou aanwezig zijn en... Ach ja geruchten. In San Andreas was het wel degelijke de Rhino hoor ;)

Ik dacht dat deze een andere naam had omdat hij er gewoon totaal anders uitziet als de Rhino in Grand Theft Auto III en Vice City. Maar dat van die militaire basis wist ik wel. Zou inderdaad wel leuk zijn als die terug zou keren. Daarom wou ik ook weten of die dat gewoon hoopte of dat hij er een bron voor had.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wij gaan hem in de klas kijken. :puh: Al kijk ik dan waarschijnlijk expres de andere kant op. De trailer zie ik liever rustig op mijn gemak en geconcentreerd dan midden in de klas terwijl de leraren ongeduldig rondlopen.

Wat voor een leuke school/leerkracht heb jij? Of doe je toevallig een opleiding tot gameprogrameur?

Ik doe MBO applicatie-ontwikkeling... wel in een klas waar regelmatig in de les geluiden opklinken als een Pokémon die evolueert, geweersalvo's uit GTA en het welbekende gil-geluidje uit Rollercoaster Tycoon. Mensen in mijn klas gaan denk ik niet eerst vragen of ze die trailer mogen bekijken. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom lijk ik de enige te zijn, die nooit zo op dat hypen is :clown:

Ik wacht altijd met trailers te kijken, tot dat ik het spel wil kopen... of in het geval van een GTA, nadat ik de game heb gekocht :puh:

Met GTA4 begon ik pas te hypen toen ik het spel opstartte :D ( op de pc, 1 jaar naar uitkomst op de consoles )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...