Jump to content

Nieuwe Screens 16 November IGN


2fast{0}

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

  • 2fast{0}

    3

  • Dippie

    3

Ziet er leuk uit maar ik heb nu steeds het idee alsof ik het al eerder gezien heb.

De eerste heb ik al ergens zien staan inderdaad. Ik had namelijk hetzelfde gevoel. De andere 2 lijken toevallig op andere screens. Alleen van uit een andere hoek genomen, of met een andere bestuurder.

Daarnaast vind ik in de laatste screens het meer dat je links ziet wel super. Het is echt een meer tussen bergen in. Heb ik nog nooit eerder gezien in GTA, dat je echt een meer hebt volgens mij? Of is dit het meer boven de dam? Maar als nog kun je zien hoe enorm de map weer is!

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal inderdaad leuk uit maar ik vind het zo jammer dat zoveel screenshots op elkaar lijken en dat ze dan gewoon vanuit een andere hoek genomen zijn. Geef ons ook eens een screenshot van één van de dorpjes die buiten de stad liggen of het vliegveld of velden als er meerdere zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast vind ik in de laatste screens het meer dat je links ziet wel super. Het is echt een meer tussen bergen in. Heb ik nog nooit eerder gezien in GTA, dat je echt een meer hebt volgens mij? Of is dit het meer boven de dam? Maar als nog kun je zien hoe enorm de map weer is!

Dat meer viel me op deze screens ook als eerste op, wat ziet dat er geweldig uit zeg!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal inderdaad leuk uit maar ik vind het zo jammer dat zoveel screenshots op elkaar lijken en dat ze dan gewoon vanuit een andere hoek genomen zijn. Geef ons ook eens een screenshot van één van de dorpjes die buiten de stad liggen of het vliegveld of velden als er meerdere zijn.

Ik denk dat het juist hun bedoeling is om dat niet te doen. Bij de eerste trailer wisten we niet hoe groot de map ging zijn, met de tweede trailer en de screens hebben we een algemeen beeld, maar er is nog altijd niets echt duidelijk. Ofwel wordt het van te hoog getrokken, ofwel is het een specifiek beeld zodat je niets kunt zien van een bepaald deel.

Heb er geen probleem mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal inderdaad leuk uit maar ik vind het zo jammer dat zoveel screenshots op elkaar lijken en dat ze dan gewoon vanuit een andere hoek genomen zijn. Geef ons ook eens een screenshot van één van de dorpjes die buiten de stad liggen of het vliegveld of velden als er meerdere zijn.

Ik denk dat het juist hun bedoeling is om dat niet te doen. Bij de eerste trailer wisten we niet hoe groot de map ging zijn, met de tweede trailer en de screens hebben we een algemeen beeld, maar er is nog altijd niets echt duidelijk. Ofwel wordt het van te hoog getrokken, ofwel is het een specifiek beeld zodat je niets kunt zien van een bepaald deel.

Heb er geen probleem mee.

Rockstar houd het beste voor het laatst! We zullen pas weten hoe groot de map is als we de game zelf gaan spelen...

Want een beeld van Downtown Los Santos en het strand kunnen we wel maken, maar van de dessert zal het wel niet easy zijn omwille van dat alles op elkaar lijkt (voornamelijk alleen zand en bergen).

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...