Jump to content

Nieuwe Screens 16 November IGN


2fast{0}

Recommended Posts

in GTA IV werd dit ook gedaan: Er zijn talloze screens van de omgeving rond Niko's eerste safehouse, gewoon vanuit een andere hoek. De eerste trailer bevatte ook mega veel scenes genomen in dat deel van LC: De Merit die in een weg bij het park rijdt, de blauwe Feltzer die langs de achtbaan rijdt. Nu doen ze dit gewoon weer. Het is een trucje om veel info te kunnen releasen, zonder veel prijs te geven van de game zelf. Enige verschil is dat ze bij vorige GTA's nog andere auto's gebruikten, en gewoon 2 of 3 straten pakten die aan elkaar vastzaten, of dezelfde straat vanuit een tegenovergestelde hoek, waardoor wij niet doorhadden dat het gewoon dezelfde plek is. Nu merken we dat echter wel omdat ze nu echt letterlijk dezelfde straat een paar keer gebruiken vanuit ongeveer dezelfde hoek, en ook nog eens vaak dezelfde voertuigen.

Persoonlijk vind ik de screens wel mooi en zo, maar de motion blur maakt ze erg oninteressant. We zien steeds diezelfde 9F(Audi R8), of een dirtbike, of een Quad, en bijne elke keer is de achtergrond een grote blur waar nog net een achtervolging uit te halen valt... Ik denk persoonlijk dat IGN gewoon veel geld heeft betaald om exclusieve screens te krijgen voor heel de week, terwijl Rockstar dat helemaal niet wil en dus maar dezelfde dingen vanuit een andere hoek laat zien. Beetje jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

  • 2fast{0}

    3

  • Dippie

    3

Mooie afbeeldingen weer. :)

Waar ik nu ook wel benieuwd naar ben, is de map (bijv. doormiddel van een screentje). Dan kun je namelijk beter bepalen waar alles zit en hoe groot het is enzo. Maar ik verwacht dat we toch zullen moeten wachten tot we de game zelf hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

in GTA IV werd dit ook gedaan: Er zijn talloze screens van de omgeving rond Niko's eerste safehouse, gewoon vanuit een andere hoek. De eerste trailer bevatte ook mega veel scenes genomen in dat deel van LC: De Merit die in een weg bij het park rijdt, de blauwe Feltzer die langs de achtbaan rijdt. Nu doen ze dit gewoon weer. Het is een trucje om veel info te kunnen releasen, zonder veel prijs te geven van de game zelf. Enige verschil is dat ze bij vorige GTA's nog andere auto's gebruikten, en gewoon 2 of 3 straten pakten die aan elkaar vastzaten, of dezelfde straat vanuit een tegenovergestelde hoek, waardoor wij niet doorhadden dat het gewoon dezelfde plek is. Nu merken we dat echter wel omdat ze nu echt letterlijk dezelfde straat een paar keer gebruiken vanuit ongeveer dezelfde hoek, en ook nog eens vaak dezelfde voertuigen.

Beter toch, dat we niet alles gelijk weten... :puh: Dan blijft het nog steeds spannend als je de eerste keer het spel speelt, terwijl je toch steeds meer over hetzelfde te weten krijgt. Rockstar is gewoon ge-wel-dig in Marketing, daar kunnen de meeste gameontwikkelaars nog een puntje aan zuigen.

"Je doet het goed, als je al een release datum hebt voor een trailer..."

Link to comment
Delen op andere websites

in GTA IV werd dit ook gedaan: Er zijn talloze screens van de omgeving rond Niko's eerste safehouse, gewoon vanuit een andere hoek.

Ik heb laatst alle trailers van GTA achter elkaar gekeken (laatst gepost door SpacyColours) en dit doet Rockstar al langer. Hoe vaak zie je niet een auto in een Vice City-trailer langs Ocean Beach rijden, terwijl van het westelijk eiland nauwelijks iets in de trailers te zien is? In de trailers van GTA: San Andreas zie je vooral Los Santos, en ik vermoed dat het in GTA:III niet veel anders was. Ze doen nu weer precies hetzelfde en daar ben ik blij om. Ten eerste blijft er dan nog veel over om te ontdekken en daarnaast geeft het aan dat het spel net als GTA:IV toch nog erg gedetailleerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze ook al eerder gezien, dat weet ik ook heel erg zeker, maar ik zou geen idee hebben waar...

Die eerste screen was al bekend. De andere 2 lijken toevallig op 2 andere screens, maar waren nog niet bekend toen ik ze postte. Maar zoals je alle screens al ziet lijken er veel op elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij niet, want toen ik die andere twee zag, dacht ik: "Hé, die zijn al bekend". Een dag daarvoor had ik ze nog in dat topic gezien... Of ik moet ze ergens anders tegen zijn gekomen, maar dat lijkt me toch niet.

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij niet, want toen ik die andere twee zag, dacht ik: "Hé, die zijn al bekend". Een dag daarvoor had ik ze nog in dat topic gezien... Of ik moet ze ergens anders tegen zijn gekomen, maar dat lijkt me toch niet.

Aangezien ik dat topic "onderhoud", lijkt mij dat ik dit wel weet... :7 Vergeet niet dat dit topic al een aantal dagen online staat.

Oud of niet oud, laten we het maar hebben over de screens zelf, als daar niets meer over te melden valt kan dit topic rustig afzakken naar de uithoeken van dit forum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...