Basssss Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 In een recent interview met Dan Houser op IGN, gaf hij aan dat ze nog open staan voor een mogelijke PC versie, indien de markt er groot genoeg voor is. Naar aanleiding hiervan is er een petitie gestart. GTA V is only confirmed for Xbox 360 and PlayStation 3. Why not the PC, Wii U and so on?Everything else is up for consideration. That's all I can give you. The main thing is we are not... we are a third-party publisher. We're not Nintendo, we're not Sony, we're not Microsoft. We love all of them in different ways. But we can do what we want wherever there's the appropriate business opportunity and chance to find a market. If that's on Apple we put something on Apple. Wherever it might be. I think that's the fun in what we do. We see ourselves as a content company that uses technology. We don't make it; we use it to make the most fun stuff. Het interview van IGN: klik De petitie: klik Ik heb het een "it's worth a shot" mening gegeven. De petitie is binnen 17 uur al door 12.000 mensen ondertekend. Maar wat vinden jullie hiervan? Gaat dit effect hebben? Ga je zelf de petitie ondertekenen? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Ja zeker weten dat ik hem ga ondertekenen, ik ben overgestapt naar pc gaming voor GTA V. Het zou echt zo teleurstellend zijn als ie niet voor de pc uit komt. Bewerkt: 20 november 2012 door martijn0126 Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Signed. hopelijk bereikt het de jeweetwel Reageren
Woody268 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Ondertekend, PC gamen is gewoon het beste. Reageren
vice Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Getekend, nu hopen dat het ook nut gaat hebben. Al blijf ik optimistisch en denk ik nog steeds dat er sowieso een PC-versie zal uitkomen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit nu 'plots' vanaf deze GTA niet meer zouden doen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Ga hem vanavond waarschijnlijk even ondertekenen. Pc gaming is gewoon het beste, kijk alleen maar naar het modden. Dat is eigelijk gewoon 50% van de replyvalue van gta... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Denk niet dat ik hem ga tekenen (ze vragen wel erg veel gegevens), al hoop ik uiteraard dat het op de PC komt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Nutteloos. Die PC-versie komt er sowieso wel. Ze zeggen alleen nog niets omdat Sony en Microsoft liever nog wat consoles slijten, en dat waarschijnlijk subtiel aan Rockstar duidelijk hebben gemaakt aan de hand van een 'kleine vergoeding.' Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Getekend, nu hopen dat het ook nut gaat hebben. Al blijf ik optimistisch en denk ik nog steeds dat er sowieso een PC-versie zal uitkomen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit nu 'plots' vanaf deze GTA niet meer zouden doen. Maar zou het wel kunnen draaien op een normale-game PC? Of kan/gaat Rockstar dit anders aanpakken? Reageren
vice Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 GTA IV had een heel slechte port, maar kijk naar bijvoorbeeld Max Payne 3: dat is ook een redelijk zwaar spel, en draait zelfs op iets oudere pc's heel goed. Dus ik denk wel dat dat niet het probleem kan zijn (als er al een probleem is). Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Je kan ook fake info invoeren... Zo heb ik als naam "Dipsie" ingevoerd en bij adres etc. Willnottell xD Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Getekend, altijd een PC gamer geweest, laat maar komen Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 GTA IV had een heel slechte port, maar kijk naar bijvoorbeeld Max Payne 3: dat is ook een redelijk zwaar spel, en draait zelfs op iets oudere pc's heel goed. Dus ik denk wel dat dat niet het probleem kan zijn (als er al een probleem is). Dan word het een PS3 en een PC versie van mij, want modden op de PC is altijd lachen kijk maar in de IV! Reageren
Basssss Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Denk niet dat ik hem ga tekenen (ze vragen wel erg veel gegevens), al hoop ik uiteraard dat het op de PC komt. Je kunt eventueel fake info gebruiken. Ik woon volgens die site ook in Secretcity aan de Secretstreet. GTA IV had een heel slechte port, maar kijk naar bijvoorbeeld Max Payne 3: dat is ook een redelijk zwaar spel, en draait zelfs op iets oudere pc's heel goed. Dus ik denk wel dat dat niet het probleem kan zijn (als er al een probleem is). Dan word het een PS3 en een PC versie van mij, want modden op de PC is altijd lachen kijk maar in de IV! Kijk maar naar San Andreas. GTA San Andreas is een behoorlijke tijd een van de meest gemodde spellen ter wereld geweest. Bewerkt: 20 november 2012 door Basssss Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 GTA IV had een heel slechte port, maar kijk naar bijvoorbeeld Max Payne 3: dat is ook een redelijk zwaar spel, en draait zelfs op iets oudere pc's heel goed. Dus ik denk wel dat dat niet het probleem kan zijn (als er al een probleem is). Dan word het een PS3 en een PC versie van mij, want modden op de PC is altijd lachen kijk maar in de IV! Kijk maar naar San Andreas. GTA San Andreas is een behoorlijke tijd een van de meest gemodde spellen ter wereld geweest. Ik speel op de PS3 met vrienden GTA IV + Episodes, maar op de PC is het gewoon voor de Simple Trainer. Ook al is dit vaak het crash-probleem op mijn computer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.