Jump to content

Petitie voor PC versie van GTA V


Basssss

Recommended Posts

[verhaal]

[Voorbeeld] Wat nu als ik de PS3 versie koop en dat later blijkt dat er toch een PC versie komt? Dan zou ik toch ook de PC versie illegaal kunnen downloaden, omdat ik in principe al voor het spel betaald heb. (De PS3 versie.)

Dát helpt ook niet. :puh:

En als laatste aan iedereen: bedenk wel dat dit niet alleen gaat over het bestaan van een PC versie, maar ook over een release datum die dicht bij de console releases ligt. Of op z'n minst zekerheid over een release datum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xoex23

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Basssss

    3

  • BelgiumRedDevils

    3

En als laatste aan iedereen: bedenk wel dat dit niet alleen gaat over het bestaan van een PC versie, maar ook over een release datum die dicht bij de console releases ligt. Of op z'n minst zekerheid over een release datum. ;)

Nog meer reden om het lijstje niet in te vullen vind ik. Rockstar Games mag van mij lekker de tijd nemen, daar wordt het spel alleen maar beter van. Heb ik persoonlijk veel liever dan een spel dat vroeg in de winkels ligt, maar de eerste maanden niet te spelen valt vanwege vele bugs.

Bovendien zijn ze niet achterlijk. Die PC versie komt er hoe dan ook. Het kan even duren, maar het is ook niet zomaar een simpel spelletje. De enige microscopische kans dat het niet zou verschijnen, is als ze er wel een héél goede reden voor moeten hebben, maar in ieder geval hebben ze dat nu nog niet, anders hadden ze het wel gezegd.

Ik hoop dus dat Rockstar zich niets van deze lijstjes aantrekt, die verwende gamertjes moeten IMO gewoon hun mond houden en niet zo kinderachtig gaan zeiken.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

En als laatste aan iedereen: bedenk wel dat dit niet alleen gaat over het bestaan van een PC versie, maar ook over een release datum die dicht bij de console releases ligt. Of op z'n minst zekerheid over een release datum. ;)

Nog meer reden om het lijstje niet in te vullen vind ik. Rockstar Games mag van mij lekker de tijd nemen, daar wordt het spel alleen maar beter van. Heb ik persoonlijk veel liever dan een spel dat vroeg in de winkels ligt, maar de eerste maanden niet te spelen valt vanwege vele bugs.

Bovendien zijn ze niet achterlijk. Die PC versie komt er hoe dan ook. Het kan even duren, maar het is ook niet zomaar een simpel spelletje. De enige microscopische kans dat het niet zou verschijnen, is als ze er wel een héél goede reden voor moeten hebben, maar in ieder geval hebben ze dat nu nog niet, anders hadden ze het wel gezegd.

Ik hoop dus dat Rockstar zich niets van deze lijstjes aantrekt, die verwende gamertjes moeten IMO gewoon hun mond houden en niet zo kinderachtig gaan zeiken.

Ik vind je compleet gelijk hebben... :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het porten zo gigantisch veel werk kost, hoor. Als ze zouden willen zouden ze daar volgens mij vrij snel mee klaar zijn, wellicht zijn ze daar al wel klaar mee voor de release. Dit is toch alleen maar een extra manier om geld te scoren? 1) Ze hebben waarschijnlijk een lucratieve deal omdat ze eerst releasen op Xbox/PS, 2) Ze kunnen het nog even door-hypen (mensen krijgen door PS3/Xbox360 alleen maar meer zin om het te spelen) en 3) Mensen kopen het dubbel, zowel voor console als PC. Nogal logisch dat ze het uitstellen...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar voorgaande jaren, naar IV,VC,III en nog een paar gta's allemaal later uitgekomen voor de pc.

Ze zijn dus koppig met het uitbrengen met Titels voor de pc.

Ze zijn koppig omdat ze het later uitbrengen voor de PC..? :bonk:

In mijn optiek zijn ze dan koppig met het uitbrengen met gta's voor pc, maar jij mag wat anders vinden hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik absoluut geen PC-gamer bent (vind het niet echt realistisch om met het toetsenbord te moeten bewegen enzo) heb ik de petitie wel getekend. Ik vind het namelijk even belangrijk dat ook PC-gamers kunnen genieten van Grand Theft Auto V als PS3- en Xbox 360-gamers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

...vind het niet echt realistisch om met het toetsenbord te moeten bewegen enzo...

Maar het toetsenbord hoef je ook niet te bewegen :)

Ik doelde dus op het feit dat je met je toetsenbord moet besturen. Niet dat je het toetsenbord zélf moet bewegen, als dat tenminste is wat je bedoelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, ergens wel leuk natuurlijk, zo'n petitie, maar ik ga hem niet tekenen.

Om te beginnen omdat ik geen GTA's meer op de PC speel, ten tweede omdat die petitie niet zo veel invloed heeft, ten derde omdat Rockstar uiteindelijk toch wel een PC versie zal uitbrengen en ten vierde omdat ik er gewoon te lui voor ben. Lijkt verdacht veel op alle redenen die hierboven al eens zijn aangehaald :D

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch dat ze hem later op de PC uitbrengen met al die piraterij. Ze zouden veel inkomsten mis lopen! Nu moet ik hem juist 2x kopen ( :7 ), eerst voor de Ps3 en daarna voor de PC. Als de PC-versie en Ps3-versie tegelijk uit waren gekomen zou ik de Ps3 versie niet zo snel in huis gehaald hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...