Jump to content

Petitie voor PC versie van GTA V


Basssss

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xoex23

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Basssss

    3

  • BelgiumRedDevils

    3

Denk niet dat ik hem ga tekenen (ze vragen wel erg veel gegevens), al hoop ik uiteraard dat het op de PC komt.

Ik woon vanaf vandaag toch ook in de kalverstraat? :puh:

Maar je kunt gewoon wat onzin in vullen hoor, pakt ie allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Topic verder niet gelezen, is ook verder onnodig imo.

GTA V KOMT OOK VOOR PC. Wellicht een aantal maanden later, maar hij komt er 100%.

Dit. Snap al die commotie elke keer niet.. Bij elke grote GTA is er hetzelfde gezever over een versie op de PC en elke keer komt de PC-versie er toch wel.. Rockstar weet zelf dondersgoed hoe groot die markt is en wat ze ervoor moeten doen om deze markt aan te vliegen.. Daar gaat zo'n petitie niets aan veranderen, dit is gewoon onderdeel van de hele GTA hype..

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk naar voorgaande jaren, naar IV,VC,III en nog een paar gta's allemaal later uitgekomen voor de pc.

Ze zijn dus koppig met het uitbrengen met Titels voor de pc.

Daarnaast zal R* zich (helaas) niet laten leiden door een petitie.... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ga ik de petitie niet tekenen. Het zou inderdaad leuk zijn dat hij als PC versie zou komen, vooral de mensen dan die het liever op hun PC laten draaien. Echter zijn die GTA Games zo zwaar waardoor ik zelf sinds GTA IV gewoon besloten heb om het te gebruiken voor consoles, ook al zou er dan een PC versie uitkomen van een GTA reeks.

Op console speelt het gewoon vlotter dan op mijn laptop die GTA gewoon amper aankan. San Andreas bijvoorbeeld speel ik nu nog wel af en toe eens op mijn laptop omdat die nu eenmaal niet op PS3 draait, maar moest deze heruitgevoerd worden voor de PS3 weet ik zeker dat ik ook hier naar een console dus overstap.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: V komt voor de PC, simpel.

Als ik kijk naar de vorige grote GTA's (Sinds III), dan kwamen ze altijd eerst op console uit en een paar maanden later op de PC. Het verschil was vaak opgepoetste graphics en een paar dingen die altijd beter op de PC werken.

Maar ook heb ik een tijdje terug gelezen waarom een spel zoals LA Noire een paar maanden later naar de PC kwam terwijl er tot kort ervoor niet veel bekend over was of hij naar de PC zou komen.

Simpelweg is het feit dat PC games vaker illegaal gedownload worden. Doordat ze het eerst voor een paar maanden zonder enige informatie over een PC versie op consoles verkopen, wordt de gamer meer gedwongen om het legaal te kopen, aangezien de markt voor illegaal downloaden op de console kleiner is dan op de PC verdient R* hier dus meer aan.

Zodra er genoeg is verdient op de Consoles zullen ze het spel ook naar de PC markt brengen.

En dit was ook erg zichtbaar met Max Payne 3.

Hoewel het spel enorm populair was, verkocht het minder dan verwacht werdt. Het spel kreeg goede reviews maar werdt slechter verkocht dan slechter beoordeelde games. En dat omdat Max payne voor de PC nog geen maand na de release van de console versies uitkwam. Veel mensen hebben dit spel dan ook illegaal gedownload.

Dus de PC versie van GTA: V komt denk ik wel, omdat hoewel er een grote makt voor illegaal downloaden is, er ook nog een grote legale markt is. en R* zal hier niet op willen mislopen, ze willen alleen eerst een kleine winst maken,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...