Jump to content

Petitie voor PC versie van GTA V


Basssss

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xoex23

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Basssss

    3

  • BelgiumRedDevils

    3

GTA V komt een half jaar later toch sowieso naar de PC, met of zonder aantekeningen. Ik hoop alleen wel dat het een betere hap is dan die slechte port van GTA IV. Toen die tijd ben ik weer gauw achter mijn Xbox 360 geschoven.

Link to comment
Delen op andere websites

vind het niet echt realistisch om met het toetsenbord te moeten bewegen enzo

Nee, met een controller is natuurlijk wel realistisch. Doe ik in het normale leven ook continu, een knop indrukken om te springen.

Ik teken de petitie niet. Ik ben ervan overtuigd dat rond november 2013 de pc-versie in de schappen ligt na een aankondiging van Rockstar rond juli. Elke grote GTA is op de pc uitgekomen en vaak pas na de release op de console aangekondigd. Ik verwacht niet dat dat nu anders zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V komt een half jaar later toch sowieso naar de PC, met of zonder aantekeningen. Ik hoop alleen wel dat het een betere hap is dan die slechte port van GTA IV. Toen die tijd ben ik weer gauw achter mijn Xbox 360 geschoven.

Waarom als ik vragen mag? :puh: Vanwege de dlc?

PC heeft natuurlijk de meeste grafische power in huis, bovendien kan er lekker gemod worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom als ik vragen mag? :puh:

Blader het topic gewoon eens door, er wordt vrij vaak vermeldt dat de PC-versie later uitkomt omdat Sony en Microsoft een soort van overeenkomst hebben met R* waardoor de release voor de PC wat later komt. Is altijd een win-winsituatie zoals hier ook al enkele keren aangehaald in het topic ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb getekend, ook al ben ik geen echte PC gamer, mij laptop is te slecht. Wel ben ik begonnen met San Andreas op de PC. Nu heb ik een Xbox, maar ik vind het eerlijk en verdiend voor de PC gamers dat zij het spel ook mogen spelen, Onder daar eerst een console voor te kopen.

Ik denk trouwens dat GTA V sowieso wel voor PC uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

vind het niet echt realistisch om met het toetsenbord te moeten bewegen enzo

Nee, met een controller is natuurlijk wel realistisch. Doe ik in het normale leven ook continu, een knop indrukken om te springen.

Hahah ik dacht precies hetzelfde. Ik denk trouwens niet dat Rockstar zich iets van deze petitie aantrekt.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

vind het niet echt realistisch om met het toetsenbord te moeten bewegen enzo

Nee, met een controller is natuurlijk wel realistisch. Doe ik in het normale leven ook continu, een knop indrukken om te springen.

Je weet wel waar ik op doelde, schat. :7

Link to comment
Delen op andere websites

is dit voor mensen die hem ook op de pc willen spelen? voor mensen die veel reizen en het op de laptop willen spelen voor onderweg? ik snap niet waarom er zoveel ophef voor is, het is niet voor niets dat game corporatie's steeds minder doen voor pc exemplaren. Bovendien levert het steeds minder op. Maar zijn er nou serieus nog mensen die het liever op de pc willen spelen?

Bewerkt: door IkBenMitch
Link to comment
Delen op andere websites

Ergens snap ik de ophef ook niet helemaal. Ik ga er namelijk ook van uit dat hij op de pc uitkomt, zo niet, jammer. Ik koop hem toch op de Ps3.

Maar stel hij komt echt niet op de pc dan is het misschien ook wel een beetje alle pc gamers hun eigen schuld. Er zal natuurlijk een reden voor zijn als Rockstar hiervoor zou kiezen. En de reden lijkt mij dan piraterij. Er word tegenwoordig zoveel gedownload en gebrand op de pc dat het ergens ook logische is dat Rockstar eventueel deze keuze zou maken. Een spel als GTA 5 kost natuurlijk miljoenen om te produceren. En ik weet haast zeker dat ze dat geld echt niet terugverdienen op de pc.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...