Jump to content

GTA V Lego


.Sharingan

Recommended Posts

Geweldig! Ik houd echt van die nagemaakte trailers, echt super. Ook leuk met die animaties die er in verwerkt zijn.

ben je nog steeds 'de gast die met lego speelt'. :7

So what? Niks mis met Lego, en als je zo'n piece of art maakt blijft zeker niet bij spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen denken dat Lego alleen voor kleine kinderen is maar dat is echt niet zo, zeker niet als je Legot technic ziet wat ook nog verdomt moelijk is in elkaar te zetten.

Leuk die trailer lijkt me wel veel werk

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan, maar aan het einde van de dag ben je nog steeds 'de gast die met lego speelt'. :7

Ik heb vandaag teamwerk mechanica gehad, richting Burgerlijk Ingenieur. De opdracht was om een wagentje op mechanische basis zichzelf een bepaalde afstand te laten afleggen om vervolgens een velcro-balletje naar een bepaald punt op een bepaalde afstand te schieten, met een beperkte tijd,afmetingen en een budget dat je zelf moest verzorgen. Nou aan het einde van de dag waren dat dus 80 groepjes van meerdere +18-jarigen die allemaal samen een katapult uit K'nex in mekaar aan het rammen waren hoor en dat werkte dus. Liever geen oordelen stellen over het gebruik van kinderspeelgoed aub :t

Maar even ontopic, zo'n nagemaakte trailers zijn altijd leuk en zeker eentje zoals deze. Want het neemt echt belachelijk veel tijd in beslag :puh:

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Superleuk om te zien! Ik doe de laatste tijd steeds meer met LEGO, mijn zoontje is vervend bouwer en als ouder is er niets leukers te verzinnen dan samen met je kind een hobby te kunnen delen. Ik heb vroeger zelf ook héél wat uurtjes gestopt in LEGO, en vermaak me er dus nog regelmatig mee. En voor wie het zich afvraagt; nee, ik beperk me niet tot beperken / bewonderen maar bouw net zo fanatiek mee! Niets kinderachtig aan hoor! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lego is helemaal niet kinderachtig. Zeker als je dit soort dingen bekijkt. Als kind heb ik bergen Lego verzameld. Ik heb thuis nog ergens een hele kast vol met Lego.

Ik vind de video echt gaaf gemaakt. Zal echt heel veel werk in hebben gezeten. Echt gaaf! Nu nog trailer 2 :puh: hahha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...