Jump to content

GTA V Lego


.Sharingan

Recommended Posts

Haha nice video, nu wachten we op trailer 2 :puh:

Superleuk om te zien! Ik doe de laatste tijd steeds meer met LEGO, mijn zoontje is vervend bouwer en als ouder is er niets leukers te verzinnen dan samen met je kind een hobby te kunnen delen. Ik heb vroeger zelf ook héél wat uurtjes gestopt in LEGO, en vermaak me er dus nog regelmatig mee. En voor wie het zich afvraagt; nee, ik beperk me niet tot beperken / bewonderen maar bouw net zo fanatiek mee! Niets kinderachtig aan hoor! ;)

Mee eens, ik wou gisteren lego voor mijn zoon kopen maar helaas zijn ze nog niet geschikt voor hem (hij is pas een jaar oud). Lego is een speelgoed en middel zodat je kind creatifer wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap gedaan, je zou al bijna zin krijgen om een GTA V versie in Lego-stijl te kunnen spelen.

Ik vind het trouwens erg bewonderenswaardig dat je dit eventjes kunt maken en dan nog tot echt een filmpje kunt maken.

En wat Lego betreft, ik zie steeds meer en meer volwassenen hier naar grijpen. Ik weet zelfs niet of je het tegenwoordig nog wel kinderspeelgoed kunt noemen. Zoveel volwassen mensen die hier intussen zelfs een hobby van gemaakt hebben, terwijl kinderen hier meestal geen geduld voor hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zie je het al voor je :puh: ligt er straks een computer spel in de winkels: LEGO Grand Theft Auto.

Nja voor kinderen is het speelgoed, en voor volwassenen is het vooral een hobby. Als kind maakt het je ook niet zoveel uit wat je maakt met Lego, als je er maar leuk mee kunt spelen. Maar volwassenen willen er echt wat moois van maken en daarbij gaat het hen niet om het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...