Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe

Recommended Posts

• Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

66

• Bierbuikje

35

• Nyltje

25

• Phoenyxar

23

Geplaatst:

Ik DACHT dat Bierbuikje zei dat Vadertje Tijd een extra tip heeft gegeven, maar blijkbaar niet. :puh:

Nee, de tip van de remember calendar bedoelde ik. :puh:

Geplaatst:

Wat mij betreft is het eerst, bij een puzzel alle meest logische bepalingen opschrijven. Pas daarna doorgaan kijken op deze bepalingen en / of deze bepalingen te veranderen. Gokken heeft bij mij pas zin, als het in lijn staan met de eerder gestelde bepalingen. Maar goed, ik doe nooit mee aan spelletjes :sigaar: veel leuker om toe te kijken hoe andere mensen peinzen en denken :D

Ik heb ook nog 0 keer geprobeerd een wachtwoord in te vullen. :puh: Ik weet nog hoe frustrerend het vorig jaar was, steeds elk woord dat in me opkwam op alle mogelijke schrijfwijzes herhalen. En dan bleek het uiteindelijk nog een woord te zijn die ik op verschillende schrijfwijzes had geprobeerd, maar net weer niet de goeie. :puh:

Geplaatst:

Wat mij betreft is het eerst, bij een puzzel alle meest logische bepalingen opschrijven. Pas daarna doorgaan kijken op deze bepalingen en / of deze bepalingen te veranderen. Gokken heeft bij mij pas zin, als het in lijn staan met de eerder gestelde bepalingen. Maar goed, ik doe nooit mee aan spelletjes :sigaar: veel leuker om toe te kijken hoe andere mensen peinzen en denken :D

Ik heb ook nog 0 keer geprobeerd een wachtwoord in te vullen. :puh: Ik weet nog hoe frustrerend het vorig jaar was, steeds elk woord dat in me opkwam op alle mogelijke schrijfwijzes herhalen. En dan bleek het uiteindelijk nog een woord te zijn die ik op verschillende schrijfwijzes had geprobeerd, maar net weer niet de goeie. :puh:

Ja inderdaad, dat is ook een van de redenen waarom ik nooit ga meedenken met zoiets. Word er alleen maar chagrijnig van :D

Geplaatst:

Ik word gewoon al moedeloos als ik hier mee lees.

Mijn gedachte van een apocalypse cafe is dan ook meer iedereen lekker bij de tap een biertje hijsen terwijl de wereld vergaat.

Geplaatst:

Mijn gedachte van een apocalypse cafe is dan ook meer iedereen lekker bij de tap een biertje hijsen terwijl de wereld vergaat.

Puik plan, er zit niets anders op. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Puik plan, er zit niets anders op. :bier:

Inderdaad, laten wij gewoon er genoegen mee nemen en de strijd opgeven. cry.gif

DSCN0533_255.jpg

Iemand zin in nuka-cola? :bier:

Ik heb nog één Nuka-Cola Quantum, met extra veel Radiatie voor de liefhebber:

nuka_cola_quantum_oc_desktop_1920x1200_wallpaper-435503.jpg

Bewerkt: door commando
Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt erop. Of de Zwitserse vlag.

Lol, inderdaad. :puh: Weer een tip die kant noch wal slaat in mijn ogen..:puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Sinds de laatste tip heb ik het gevoel dat het wachtwoord iets met kruistocht is, maar dan de schrijfwijze weet ik zo gauw niet.

Geplaatst:

Sinds de laatste tip heb ik het gevoel dat het wachtwoord iets met kruistocht is, maar dan de schrijfwijze weet ik zo gauw niet.

Hoe kom je daarbij?

Geplaatst:

Nou de vlag van de kruisvaarders was inderdaad wel gelijkaardig aan die van Zwitserland, maar ik denk dat we hier toch meet moeten focussen op Zwitserland zelf.

Bergen etc. Maar ook de Zwittserse Garde in Vaticaanstad => De Paus (link met de O-Mijter) - Maar verder kan ik niet goed doordenken.

Geplaatst:

Dat weet ik eigenlijk niet, kwam eigenlijk puur door het kruis, er komt een O met een mijter voor. En je kan een tochtje met de auto maken.

Geplaatst:

In het uiterste geval zou het kunnen verwijzen naar Swatch, welke het logo van de Zwitserse vlag geniet, en in ieder geval met tijd te maken heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...