Jump to content
Thundercover

Vijf nieuwe screenshots GTA V


Rockstar heeft als kerstcadeau vijf nieuwe screenshots van GTA v vrijgegeven. Op de screenshots zijn onder andere een haai, iemand in een duikuitrusting en een onderzeeër te zien. Het lijkt er dus echt op dat we alle mogelijkheden krijgen om de diepten van de oceaan kunnen verkennen.

med_gallery_13783_151_304312.jpg

med_gallery_13783_151_421256.jpg

med_gallery_13783_151_200785.jpg

med_gallery_13783_151_214068.jpg

med_gallery_13783_151_329312.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij.

Wat vind jij van deze screenshots? Laat het weten in ons GTA V forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heel erg mooie screens :) . Vooral die onderzee boot vind ik geweldig. Is het iemand trouwens opgevallen dat er op de achtergrond op het vierde plaatje een zeppelin rond vliegt? Misschien kan je daar ook in.

Nee, dat valt mij nu ook eigenlijk pas op :) Dat lijkt me wel nice, al vraag ik me af of en hoe ze dat willen doen ( een zeppelin heeft hele andere physics dan normale vliegtuigen / helicopters ). Ook vind ik het wel grappig, dat je nu ook een duikuitrusting kan krijgen ( lekker over straat mee lopen met je flippers :D ).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel erg mooie screens :) . Vooral die onderzee boot vind ik geweldig. Is het iemand trouwens opgevallen dat er op de achtergrond op het vierde plaatje een zeppelin rond vliegt? Misschien kan je daar ook in.

Dat staat inderdaad al in een eerdere post, dus ja, dat was anderen al opgevallen. ^_^

We hebben vaker zeppelins gezien (ook eerste trailer geloof ik). Maar dat zegt niet dat je er ook in kunt. Kijk bijvoorbeeld naar de zeppelin in GTA Vice City: die vliegt wel door de lucht, maar je kunt er niet in. Sterker nog, je kunt hem niet eens raakschieten of iets dergelijks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben vaker zeppelins gezien (ook eerste trailer geloof ik). Maar dat zegt niet dat je er ook in kunt. Kijk bijvoorbeeld naar de zeppelin in GTA Vice City: die vliegt wel door de lucht, maar je kunt er niet in. Sterker nog, je kunt hem niet eens raakschieten of iets dergelijks.

Ja maar dat is Vice City he, ik denk dat Gta V wel een stuk realistischer wordt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er komt ineens een liedje in me op:

We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine :cab:

http://www.youtube.com/watch?v=Wrs5DjHNUOE

OT: vette screenshots. Laat echt heel veel nieuwe dingen zien.

De zeppelin komt inderdaad erg veel terug. Ook in de trailers en andere screenshots komt hij veel voor.

Maar ik weet niet of we er in kunnen. Je moet GTA VC niet vergelijken met GTA V, want in GTA III was vliegen praktisch niet mogelijk en een game later wel. Dus wie weet kunnen we nu wel een zeppelin besturen, maar dat zou ik verder echt niet weten.

Ik laat me verrassen door Rockstar Games!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke kerstcadeau's! Ik ben onwijs benieuwd wat voor geniale dingen we kunnen gaan doen met die onderzeeër en hoe Rockstar het onderwater allemaal heeft uitgewerkt. Zelf hoop ik echt dat we onderwater terecht komen in een machtig mooie oceaan waar ook echt leven is. Ook ben ik benieuwd in hoeverre dieren een rol gaan spelen in de game, ik denk dat ze daarmee de stad en vooral het platteland wel heel erg in leven kunnen brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij de foto van de onderzeeër kan je op de achtergrond ook het vliegveld zien met een enorme hangar, hopelijk kan je daar je vliegtuigen in opslaan om ze later weer te kunnen halen zoals in San Andreas.

Kan dat in San Andreas? Wist ik niet. :puh:

Dat kan. Als je op Las Venturas Airport bent staat er een reuze hangaar uiterst het zuiden van de luchthaven, in de hangar staat er een AT-400.

Bewerkt: door geoffrey11

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar Jimmiefitz heeft het (zover ik begrijp) over de grote hangar op Verdant Meadows waar je ook daadwerkelijk vliegtuigen kon opslaan (het zij er enkel 4, maar toch) ;)

Om er ook even bij te zeggen dat die hangar op de foto evengoed ook gewoon een terminal kan zijn hoor. Het enige duidelijk op die foto is de controletoren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar Jimmiefitz heeft het (zover ik begrijp) over de grote hangar op Verdant Meadows waar je ook daadwerkelijk vliegtuigen kon opslaan (het zij er enkel 4, maar toch) ;)

Om er ook even bij te zeggen dat die hangar op de foto evengoed ook gewoon een terminal kan zijn hoor. Het enige duidelijk op die foto is de controletoren.

Raar als ik die in de hangar van de woestijn zet zijn die cessna's die ik daarin heb opgeslagen heb weg!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke screenshots weer, het hadden er wat meer mogen wezen maar toch. Grappig dat je stommert de hond ook af en toe kunt meenemen op avontuur. :puh: Het feit dat er honden en haaien in GTA V zitten doet mij niet veel, maar het kan natuurlijk ook weer niet ontbreken. In bijvoorbeeld Far Cry en Red Dead Redemption zitten enorm veel dieren, het zou niet meer dan logisch zijn als de aanwezigheid nog groter is ervan in GTA V.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je in zeppelins kan, desniettemin dat ik het erg gaaf zou vinden.

Waarschijnlijk zouden ze dan ook een aangepaste besturing moeten maken, en ik denk niet dat ze dat gaan doen.

Ze leggen nu wel heel erg de nadruk op die zeppelins. Het zou me verbazen als je er niet in kan. Er moet toch wel op zijn minst een missie mee zijn... Al doet het me vrij weinig of je er wel of niet in kunt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...