Jump to content

[Physics] Vechten


norik

Recommended Posts

Hoe wil jij dat vechten eruitziet in Gta 5?

Ik wil graag:

- 'een silent aanval' dus van achter de nek breken enz.

- kunnen ontwijken en tegenaanval doen (zoals in IV)

- standaard aanvallen maar nog beter dan de vorige Gta's

- en dat de 'slachtoffers' zelf een blauw oog krijgen of dat je met een goede vuist tegen de mond het speeksel eruit ziet vliegen en een bloedneus...

Dus post jouw wensen over de aanvallen en over de physics van de mensen (bloedneus,enz.).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    5

  • norik

    5

  • Phoenyxar

    4

  • xoex23

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

- 'een silent aanval' dus van achter de nek breken enz.

Ook The Saboteur gespeelt? ^_^

Zelf zou ik graag een combinatie zien tussen de vechtmogelijkheden in IV en The Saboteur. In The Saboteur had je de mogelijkheid om ondermeer je tegenstander vast te nemen en als het moest ergens af te smijten. Dat zou mits wat gefoefel kunnen samengebracht worden met de mogelijkheid om te trappen en meerdere verschillende slagen. Oftewel: Rockstar, gebruik alle mogelijke knoppen op die controller om een uitgebreide vechtmodus mogelijk te maken. Het zou me ook wel grappig lijken mochten we onze tegenstander kunnen taunten tijdens het vechten, net zoals de "flick off" die door Rockstar werd beschreven :D

Link to comment
Delen op andere websites

- 'een silent aanval' dus van achter de nek breken enz.

Ook The Saboteur gespeelt? ^_^

Zelf zou ik graag een combinatie zien tussen de vechtmogelijkheden in IV en The Saboteur. In The Saboteur had je de mogelijkheid om ondermeer je tegenstander vast te nemen en als het moest ergens af te smijten. Dat zou mits wat gefoefel kunnen samengebracht worden met de mogelijkheid om te trappen en meerdere verschillende slagen. Oftewel: Rockstar, gebruik alle mogelijke knoppen op die controller om een uitgebreide vechtmodus mogelijk te maken. Het zou me ook wel grappig lijken mochten we onze tegenstander kunnen taunten tijdens het vechten, net zoals de "flick off" die door Rockstar werd beschreven :D

Legendarishe game :)

OT: Ik zou oog graag tanden eruit zien vliegen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als het over The Saboteur gaat, ben ik ook van de partij. Het is de enige open wereldgame buiten GTA die ik in mijn bezit heb. Ik zag op internet dat er juist veel kritiek was op het grijpsysteem, maar zelf heb ik er nooit problemen aan ondervonden. Je moet gewoon weten wanneer je het gebruiken moet.

Een uitgebreid vechtsysteem zou inderdaad wel leuk zijn. Bij The Saboteur kon je inderdaad mensen van gebouwen smijten, dat zou een handige en redelijk stille manier zijn om iemand te doden in GTA V. Nek breken vond ik ook wel een goed idee. Alleen mogen ze de laatste move die je vrijspeelt, dat je met een mes iemand neersteekt en nog tijd genoeg hebt om naar een ander district te vluchten, eruit laten. Je mag het ook niet te gemakkelijk maken.

Misschien zou het ook leuk zijn dat je deels de omgeving kan gebruiken, zoals in Sleeping Dogs. Het enigste wat ik niet realistisch vond was dat je een tegenstander kon vastgrijpen, mee kon sleuren over een heel plein om hem tot slot in een ventilator te duwen. Het zou alleen mogen werken als je je tegenstander dichtbij de ventilator kunt vastgrijpen.

Moet ik wel zeggen dat ik enkel de demo heb gespeeld, dus dit kan aangepast zijn in het uiteindelijke spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij leuk om iemand in een houdgreep te kunnen leggen :sigaar: en meer defensieve vechtstijlen. Ook lijkt het me mooi om in combinatie met wapens te kunnen vechten ( bijv karate met een zwaard :puh: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat er sowieso een interactieve omgeving moet zijn net zoals bij Sleeping Dogs, ook een uitgebreider counter systeem (zoals bij Assasins creed) zou mooi zijn. Ook het idee vd verschillende vechtstijlen is ook wel interessant. :)

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

post-107680-0-66432700-1356645781_thumb.jpg

Zoals in trailer 2 te zien is (rond 0:29) kun je de omgeving gebruiken om iemand schade toe te brengen. Dit lijkt me een hele leuke gevechtsmethode.

Necksnappen lijkt me ook wel gaaf, was in GTA VCS ook al mogelijk, dus wie weet krijgen we het in V ook wel.

Verder hoop ik ook dat je zoals in GTA SA nieuwe gevechtstechnieken kunt leren.

Een aantal nieuwe gevechtsmethodes zou ook wel leuk zijn. Knietjes/notenkrakers :bonk: , high jump kicks, kopstoten, ellebogen misschien, bij de kraag/hals grijpen en meppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een eindje hierboven werd er al over gesproken. Na het uitdelen van wat rake klappen, zou het tof zijn om bij je tegenstander een blauw oog, gebroken neus of bloed te zien verschijnen. :blauw::engel:

Hopelijk wordt deze wens vervuld (zie afbeelding post hierboven). :)

Link to comment
Delen op andere websites

De features van IV zouden leuk zijn, zoals schoppen, ontwijken, etc. Een sneaky aanval is ook tof, zoals de 'stealth' in SA, maar dan zonder mes. Bijvoorbeeld een arm om iemand z'n nek slaan en vervolgens de nek te breken. Een effecten als een blauw oog, bloed, etc. zouden ook een goed idee zijn.

Verder maakt het mij persoonlijk niet heel veel uit: ik ben niet zo'n 'fistfighter'. Ik heb liever een assault rifle of een baseball bat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Of mensen ontwapenen zoals in Max Payne 3.

Dat zou ik ook graag zien, maar dan ook dat je met een kogel iemands wapen uit zijn hand kan schieten.

Verder maakt het mij persoonlijk niet heel veel uit: ik ben niet zo'n 'fistfighter'. Ik heb liever een assault rifle of een baseball bat :)

Is helemaal het zelfde hiero :)

Trouwens het lijkt me wel weer eens leuk om te klooien met vreemde dingen, ik neem de dildo even als voorbeeld in SA daar kun je zo leuk mensen mee slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...