Jump to content

[Physics] Vechten


norik

Recommended Posts

Ik hoop wel dat zulke dingen beter worden uitgewerkt in V dan in IV, dan gebruik ik het misschien ook meer. In IV vind ik met de vuist vechten niet zo veel aan, maar in Assasin's Creed 3 juist weer wel, omdat daar veel meer verschillende technieken in zitten. Het voegt zeker iets toe in een spel als GTA V :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    5

  • norik

    5

  • Phoenyxar

    4

  • xoex23

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-107680-0-66432700-1356645781_thumb.jpg

Zoals in trailer 2 te zien is (rond 0:29) kun je de omgeving gebruiken om iemand schade toe te brengen. Dit lijkt me een hele leuke gevechtsmethode.

Necksnappen lijkt me ook wel gaaf, was in GTA VCS ook al mogelijk, dus wie weet krijgen we het in V ook wel.

Verder hoop ik ook dat je zoals in GTA SA nieuwe gevechtstechnieken kunt leren.

Een aantal nieuwe gevechtsmethodes zou ook wel leuk zijn. Knietjes/notenkrakers :bonk: , high jump kicks, kopstoten, ellebogen misschien, bij de kraag/hals grijpen en meppen.

In de trailer werd een cutscene getoond dus dat bewijst nog niet dat we de omgeving kunnen gebruiken om mensen tegen te slaan, in GTAIV waren er ook wel scenes waarin je iemand tegen een muur sloeg ofzo. Het zou vechten wel een stuk leuker maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld zoals in IV een fles nemen maar er niet mee gooien maar op de hoofd slaan.

haha, dat lijkt me ook geniaal. Iemand een portiek in duwen, en dat ie daardoor schade krijgt. Of als je een raam inkinkelt, je dan ook glasscherven kan ontvangen en dat banden door glas lek gestoken kunnen worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die glasscherven zijn wel realistisch, maar wel vrij onhandig. Gezien je als je een ruit hebt ingetikt meestal direct weg moet rijden (in IV in ieder geval), en dan heb je liever niet direct een lekke band:)

Link to comment
Delen op andere websites

Wurgen en in een auto sleuren en gijzelen :D

Als je in GTA IV door iemand wordt geslagen, en de politie ziet dat. Dan moet diegene in de LCPD wagen stappen. Zo kan je hem makkelijk gijzelen :-)

Ja, misschien is ook dat wat... Niet meteen Busted, maar dan word je eerst naar het politiebureau toegereden om vervolgens in een cel te worden geplaatst, dan ben je pas busted :D

Het eerste gedeelte gebeurt al veel met mods, en in GTA1 en 2 gebeurde dit ook, dan werd je uit de auto gezodemieterd :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik denk niet dat het zoals in AC wordt, hoe cool dat dan ook was, maar dan kunnen er nog wel dingen in komen zoals een nek breken of een pistool afpakken. ik hoop dat je als iemand een pistool op je richt, je die lotseling uit zijn hand kan slaan of zijn arm vastpakken en dan iemand anders neer kan schieten om daarna de eerste persoon aan te vallen.

Ook moeten ze iets bedenken waardoor meerdere mensen je aanvallen i.p.v. 1 ter gelijk en de andere staan aan de kant koffie te drinken.

verder ben ik het met norik eens dat het leuk zou zijn om mensen zo als schild te gebruiken,als je dan tegelijk langzaam achteruit of opzij kan lopen om een auto in stappen en weg te racen of gewoon om het hoekje wegrennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...