Jump to content

GTA V info


Faenty.

Recommended Posts

Vandaag heeft R* verschillende dingen over GTA V vrijgegeven

Artwort en bericht dat de cover van het spel vrijgegeven wordt deze maand:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/47701/original-gtav-artwork-the-trunk-and-more-added-to-rockstar-downl.html

En een nieuwe screen op de site van GTA V:

trevor-truck-fire.jpg

En een al vertoonde screen maar nu scherper:

trevor-vinewood-sign.jpg

Mij valt op dat het vuur niet al te mooi uit ziet, maar geanimeerd ziet dat er vast super uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SilverRST

    10

  • Sammie_GTA

    6

  • Faenty.

    5

  • Foreigner97

    5

Top Posters In This Topic

Ik zit nu eens even door die screens te bladeren, en ik had die met Franklin die een ruit inslaat ook nog niet eerder gezien + een van de vele gebouw-klim-screens, waar je de hele muur ziet, en de mensen die aan het werk zijn. Goed nieuws!

ps. Dat vuur vind ik er best wel aardig uitzien ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas stond het Vinewood-teken onrealistisch dicht bij het centrum, in het echt ligt het eigelijk vrij ver van de stad Los Angeles zelf, Rockstar heeft dit hier ook degelijk toegepast. De eerste screen lijkt te zijn genomen net na het in brand steken van de truck, dus niet zo veel nieuws.

Wel leuk om horen dat de cover vrijgegeven gaat worden ;O

Link to comment
Delen op andere websites

is het iemand al opgevallen dat de politieauto's op de onderste screen een andere kleur zijn dan in de trailers, en er een streep op staat? dit betekent dus net als in san andreas andere politieauto's voor de countryside, alleen nu niet alleen een SUV. dit verhoogt het realisme ten opzichte van GTA san andreas. (vind ik dan :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nieuwe artwork 'In The Turnk' ziet er prachtig uit. De Tornado komt dus ook terug, weet niet of dit al bevestigd was. En even zodat ik de eerste ben die het grapje/rijmpje maakt: Trevor staat met Sprunk naast the Trunk ;)

En ik denk dat het vuur wel degelijk mooi is, maar het ziet er gewoon raar uit op deze screen. De rechterachterband staat in brand en het oliespoor er rond. De auto zelf staat niet in brand. Het ziet er gewoon vreemd uit. Als dit geen cutscene is en gewoon een willekeurig gek momentje van Trevor, dan denk ik dat het vuur naast mooi geanimeerd te zijn ook realistisch is.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik word onderhand doodziek van die Trevor dat ie in elke screenshot de Vinewood beklimt.

Vinewood-fetisj?

Verder wel leuke screenshot maar vraag me af of het wel een nieuwe screenshot is aangezien het al eerder voorkomt

dat Trevor een auto in de fik heeft gegooid.

image.jpg

trevor-truck-fire.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...