Jump to content

GTA V info


Faenty.

Recommended Posts

Inderdaad, deze twee situaties (Vinewood en auto) zijn inderdaad in meerdere screens gezet, alhoewel de screens wel verschillend zijn en het vanuit een andere hoek laten zien.

Ik stoor me er niet echt aan, integendeel: hoe meer screens, hoe beter :) Al snap ik wel dat het irritant wordt dat deze screens direct als 'nieuw' beschouwd worden, terwijl ze dus al bekend waren, maar dan net even anders.

Overigens zie je in bovenstaand geval dat er sprake is van een andere tijd: op de onderste is de auto nog 'heel' en heeft Trevor de tank nog vast, en op de bovenste is Trevor verder weg, is de auto ontploft, en Trevor heeft de tank laten vallen en omgeruild voor zijn pistool.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SilverRST

    10

  • Sammie_GTA

    6

  • Faenty.

    5

  • Foreigner97

    5

Top Posters In This Topic

Ja, inderdaad. Het stoort mij ook niet maar het moet niet overdreven vaak voorkomen, snap je.

Trevor die telkens Vinewood beklimt zodra ie wordt gezocht.

De auto is overigens ook hetzelfde tussen de 2 screenshots. De tijd is inderdaad anders maar ja, waarom hetzelfde plek, hetzelfde winkel en hetzelfde auto?

De auto is trouwens ook verplaatst.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

De auto is overigens ook hetzelfde tussen de 2 screenshots.

Zelfde auto, maar de ene is kapot en de andere is heel, dit door de explosie. Om diezelfde reden:

De auto is trouwens ook verplaatst.

En ik vind het ook een beetje raar dat ze dezelfde situaties schetsen in verschillende screens. Misschien om de fan-base tevreden te houden met screens, maar het zal vast wel een andere reden hebben.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt. De auto is inderdaad nog 'heel'.

Het is wel een mysterie hoe de auto 'veprlaatst' is en dat Terover eerst rustig loopt met zijn benzine tank

en daarna dat ie opeens zijn pistool te voorschijn haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Explosie, in voorgaande GTA's vloog de auto daardoor een stukje omhoog en verplaatste dus ook een stukje.

Alles zal wel blijken als het spel er is: de meeste screens met actie beelden een missie uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nieuwe artwork 'In The Trunk' ziet er prachtig uit. De Tornado komt dus ook terug, weet niet of dit al bevestigd was.

Lijkt een beetje op een stukje Mafia II "What's smelling so badly in here?" "That's Freddy, he's in the trunk." De terugkeer van de Tornado was nog niet bevestigd nee, hij lijkt zelfs (hoewel enkel de rechterflank te zien is) nog vrij ongeschonden met zijn oude variant, alleen wat gedetailleerder ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt. De auto is inderdaad nog 'heel'.

Het is wel een mysterie hoe de auto 'veprlaatst' is en dat Terover eerst rustig loopt met zijn benzine tank

en daarna dat ie opeens zijn pistool te voorschijn haalt.

Ze hebben gezegd dat GTA V nu in de fase is van verwijderen, repareren, etc.

Dus misschien is de auto verplaatst of het is een cutscene... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Om niet te vergeten dat het ook niet eens dezelfde auto is... Kijk even naar de rollcage met de lichten op, tesamen met een andere plaats... Goed mogelijk dus dat dit gewoon een plaats is waar je als Trevor vaak zult naar terugkeren en keet trappen. Trevor toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Michael omdat ie goeie auto's heeft en Trevor omdat je brand kan stichten.

En als je Chop kunt gebruiken als wapen buiten missie, speel ik ook als Franklin.

Lijkt me echt grappig als je benzine over auto kunt gooien en het in de fik kunt zetten buiten missie.

Zie de reacties van de NPC's haha.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. In de tweede trailer kan je dit nog duidelijker zien, in de scene waarin Trevor het huis in brand zet. Denk dat ik hem nog eens ga bekijken, is onderhand al een paar weekjes geleden.

Denk trouwens niet dat Trevor de enige zal zijn die de benzinetank zal kunnen gebruiken. Het zou maar zonde zijn dat elk character zijn specifieke wapens had en dat je moet switchen om ze te gebruiken.

Da's net hetzelfde als bij het vliegen. Er staat niet dat Trevor de enigste is die kan vliegen, maar dat hij de enigste is waarmee je van het begin zal kunnen vliegen. Dat wil dus niet zeggen dat je niet gaat kunnen vliegen met de andere characters. Dat lijkt me ook bewezen te worden met het screenshot waar je 2 vliegtuigen ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...