Jump to content

Nieuwe screenshot gta V Tornado


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SilverRST

    15

  • Nyltje

    9

  • Tommie59

    8

  • GrandTheftHaye

    8

Ik denk dat je mensen moet kidnappen in een missie of misschien wel in freeroaming! Misschien kan je ook spullen meenemen die je in je huis moet neerzetten ofzo. Zou je dan ook met een die truck voor auto's, auto's kunnen vervoeren? Lijkt me zo coowl! :D

EDIT: Misschien moet je dan ook netjes rijden zodat er niks uit je kofferbak valt. :puh:

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je dan ook netjes rijden zodat er niks uit je kofferbak valt. :puh:

Hmmm...NEEE!! :puh: :puh:

Trouwens, weer een toevoeging voor de wikigta. Dat de Tornado ook in gta V komt. Die staat nog niet bij voertuigen. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Kidnappen in freeroam...dat zou echt wel grappig zijn.

Een oude oma kidnappen en haar ergens bij een brug of meer gaan dumpen en haar in het water of van de brug af duwen haha.

Ik zie Trevor wel zulke acties doen haha.

En Franklin waarschijnlijk Ballas gangsters kidnappen en hem ergens vanaf een brug eraf dumpen.

EDIT, wow!

Check Trevor zijn oksels! :O

Die kidnapt echt wel kinderen en ze vervolgens in zijn trailer vermoorden!

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een andere mogelijke opvolging van de Assassin's-zijmissie's uit IV, waarom ook niet? Genoeg familieleden van dure filmsterren om te kidnappen in dat kitschy en glamoureuze Los Santos/Vinewood daar, de mogelijkheden zijn eindeloos! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Check Trevor zijn oksels! :O

Maakt niet uit. Ik vindt die gast nu al geweldig! :D Echt z'n gek. Prachtig gewoon hoe je hem in de trailer ziet. :)

Haha, ja, echt zo een smerige naar poepstinkende pyromaan. Zijn stem in de 2de trailer, dat hoort echt puur bij hem gewoon!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zie ik nu eens dat het in een bos is, met een hekje enzo... Misschien iets waar jullie niks aan hebben maar misschien ook wel, ik zeg het maar even.

EDIT: En een grote berg op de achtergrond. (bij Trevor)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zie ik nu eens dat het in een bos is, met een hekje enzo... Misschien iets waar jullie niks aan hebben maar misschien ook wel, ik zeg het maar even.

EDIT: En een grote berg op de achtergrond. (bij Trevor)

Bos?? Geen mensen?? Kofferbak open?? Denk jij wat ik denk?? :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...