Jump to content

Nieuwe screenshot gta V Tornado


GTAKevin023

Recommended Posts

We weten niet eens zeker of we mensen kunnen kidnappen. Het is best mogelijk dat de drie met hun Tornado aan Pimp My Ride hebben meegedaan en naar Die Hard zitten te kijken op hun ingebouwde 30"-flatscreen.

Als we toch mensen zouden kunnen kidnappen is het misschien mogelijk dat het ook buiten missies kan, nadat het wordt geïntroduceerd in een missie. Dan lijkt het me wel niet dat je losgeld zou kunnen vragen. Het enigste wat je met iemand in de koffer zou kunnen doen, is wat ongestoorde momentjes in het bos/woestijn/afgelegen plaats beleven. Welke momentjes mag je zelf invullen (en is waarschijnlijk ook afhankelijk van wie je ontvoert).

Die tattoo op Trevor zijn hals was al bekend. Het verstevigt gewoon zijn gekheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SilverRST

    15

  • Nyltje

    9

  • Tommie59

    8

  • GrandTheftHaye

    8

Zwaar te laat, maar toch doe ik het.

---------------------------------------

Mooie screens!

Het kan natuurlijk ook dat het geld van de bankoverval in de kofferbak ligt, of wat dacht je van een nieuwe lcd televisie of een nieuwe fijne IKEA bank :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze alle 2 een pistool in hun hand hebben als er alleen geld of een tv in zit, vormt volgens mij niet een al tegrote bedrijging :bonk:

ze kijken ook veel te serieus voor als ze 5 miljoen in de kofferbak hebben liggen (behalve trevor maar die is gewoon gestoord :bier: )

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

op internet staan flink wat screens ik heb er een aantal verzameld in een youtube filmpje

Veel screens had ik nog niet gezien. Ik denk dat we later op het forum meer over deze screens gaan horen. Bedankt, zaten leuke screens tussen die ik nog niet gezien had!

Ze zouden ons wat meer in-game screenshots moeten geven en wat minder artwork...

Ja want soms kunnen dingen die je in een artwork ziet niet in een game. Kijk maar naar artworks van de vorige Gta's.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een paar screens nog niet gezien, ik durf het bijna niet te vragen, maar waar heb je ze vandaan iwantgta5?

google afbeeldingen "gta 5 screens"

en nog een site waar ik de naam niet van weet er zijn er trouwens nog wel meer maar ik heb ze dr niet allemaal ingezet

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

het zijn volgens mij heelveel screenshots uit gameinformer en IGN

alle screens en artwork staan in de galerij en de meeste kan je gewoon vinden op http://www.rockstargames.com/V/

die op 0:59 kende ik nog niet en heb ik ook niet op internet gezien , waar is die van ? oh die is van gameinformer , foutje :muur: , best grappig dat er bij zoveel screens zijn en we nog steeds geen bal weten.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

het zijn volgens mij heelveel screenshots uit gameinformer en IGN

alle screens en artwork staan in de galerij en de meeste kan je gewoon vinden op http://www.rockstargames.com/V/

die op 0:59 kende ik nog niet en heb ik ook niet op internet gezien , waar is die van ? oh die is van gameinformer , foutje :muur: , best grappig dat er bij zoveel screens zijn en we nog steeds geen bal weten.

dat was em http://www.rockstarg...star-downl.html deze link is waar ik ze precies vandaan had

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

R* is de King of the Troll.

Maar goed, ik denk niet dat we kunnen kidnappen in freeroam, dat is ook nog nooit mogelijk geweest in een GTA spel.

Ik denk dat de 3 blij zijn met de wapens die ze hebben in de kofferbak.

Franklin is zo te zien zijn wapen aan het laden en Trevor staat daar relaxed.

Als het een kidnapping was geweest, dan hadden ze vast andere kleren aan, mogelijk met de gasmaskers en zag je Trevor

daar staan met zijn enorm pissed off face en furieus gezicht en had ie een heel groot wapen ipv een blikje Sprunk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...