Jump to content

Nieuwe screenshot gta V Tornado


GTAKevin023

Recommended Posts

Sorry voor offtopic, maar deze pic van nyltje is echt geniaal :clown::puh:

En daarom hebben we dus het topic Quote v/d Maand. Plaats daar voortaan de 'geniale' momenten van anderen.

Jullie fantasie slaat overigens wel erg op hol bij één nieuw artwork zeg. Maar wel toffe theorieën. Zo'n kidnap-missie of een lijk dumpen in 't bos, lijkt me mooi :)

En dan vergeten jullie nog het belangrijkste: is dat een halve liter Schultenbräu?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SilverRST

    15

  • Nyltje

    9

  • Tommie59

    8

  • GrandTheftHaye

    8

Maar goed, ik denk niet dat we kunnen kidnappen in freeroam, dat is ook nog nooit mogelijk geweest in een GTA spel

Als R* voor elke GTA zo zou hebben geredeneerd, zaten we nu nog met de top-down view. Een nieuwe GTA betekent grenzen verleggen. Nu krijgen we een duikboot, mogelijk zeppelins, een benzinetank om auto's in brand te steken. Dat was in andere GTA's ook nog niet mogelijk (toch niet betreedbaar).

Ik denk dat je eerst je slachtoffer gaat moeten neerslaan/knevelen/bedwelmen voor je daadwerkelijk de optie gaat krijgen hem te ontvoeren. Al zou het ook wel leuk zijn dat je met 2 characters in de auto zit, de achterste de achterdeur opensmijt, iemand naar binnentrekt en dat ze dan weer doorrijden.

Dit alles staat natuurlijk ook nog rond de vraag of we daadwerkelijk de mogelijkheid krijgen mensen te ontvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe GTA betekent grenzen verleggen. Nu krijgen we mogelijk zeppelins,

Ben het helemaal met je eens, maar haal dat 'mogelijk' maar weg. Zeppelins zijn nu al verscheidene keren langs gekomen op screens, trailers en artwork, dat de kans groot is dat er bestuurbare zeppelins in voorkomen. Al snap ik dat je nog wat voorzichtig bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het helemaal met je eens, maar haal dat 'mogelijk' maar weg. Zeppelins zijn nu al verscheidene keren langs gekomen op screens, trailers en artwork, dat de kans groot is dat er bestuurbare zeppelins in voorkomen. Al snap ik dat je nog wat voorzichtig bent.

Tja, ik denk persoonlijk zelf wel dat we bestuurbare zeppelins krijgen. Die dingen lijken me ook al veel te veel voorbij zijn gekomen om niet-bestuurbaar te zijn. Al is het denk ik het enige wat in de screens voorkomt waar we niet 100% alles over kunnen zeggen. Ze zitten erin, ja. Kan je ze sturen, misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het helemaal met je eens, maar haal dat 'mogelijk' maar weg. Zeppelins zijn nu al verscheidene keren langs gekomen op screens, trailers en artwork, dat de kans groot is dat er bestuurbare zeppelins in voorkomen. Al snap ik dat je nog wat voorzichtig bent.

Tja, ik denk persoonlijk zelf wel dat we bestuurbare zeppelins krijgen. Die dingen lijken me ook al veel te veel voorbij zijn gekomen om niet-bestuurbaar te zijn. Al is het denk ik het enige wat in de screens voorkomt waar we niet 100% alles over kunnen zeggen. Ze zitten erin, ja. Kan je ze sturen, misschien.

We moeten 'm minstens met die straaljager uit de lucht kunnen schieten, anders zou het helemaal nergens op slaan :puh: Ik denk ook wel dat ze bestuurbaar worden, vergeet niet dat R* het de grootste en beste GTA tot nu toe wil maken. Ik had bijvoorbeeld niet verwacht dat er ook een soort van wereld in de zee/op de zeebodem zou komen, die je zelfs met een duikboot volledig kan ontdekken. Dan kan die bestuurbare zeppelin er best nog eventjes bij ;)

En ik denk wel dat er iemand in die kofferbak ligt, maar het kan net zo goed een cutscene kunnen zijn ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik denk persoonlijk zelf wel dat we bestuurbare zeppelins krijgen.

Dat bedoelde ik dus ook :Y

Leuk, al die speculaties. Er zal ongetwijfeld een reden zijn voor het feit dat die kofferbak zo interessant is, maar het zou ook prima kunnen dat Trevor een vers lijk laat zien of zijn collectie wapens. Nogmaals is speculeren erg leuk, maar ik zou er niet al te veel vanuit gaan :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Er moet bijna wel een persoon in de kofferbak liggen :sst: , anders zouden Franklin en Michael geen pistool vast hebben. een lijk is niet zo'n grote bedrijging denk ik (zombies :blauw:)

Ik denk zelfs dat als er iemand ontvoerd is dat dat door Trevor gedaan is want:

- hij is de enige die er relaxt bijstaat, terwijl de andere 2 met guns staan

- de Tornado is als het goed is een 2 persoons auto dus 1 kan er waarschijnlijk al niet mee.

- de Tornado is voor mij echt een auto die Trevor zou hebben, waar Michael en Franklin waarschijnlijk wel toegang zouden hebben tot een ruimere gezinsauto of busje

en ik zie de "brave" huisvader Michael niet zosnel zijn handen vuil maken als psychopaat Trevor(die gewoon staat telachen)

Ik heb natuurlijk geen flauw idee of dit echt waar is, maar wat denken jullie?

@Blue_V mooi bewerkt artwork (zou het zelf niet kunnen), zelf gedaan of van internet?

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht helemaal niks van van de nieuwe dingen en denk echt dat het niet mogelijk is om de zepplin te besturen.

R* heeft wel vaker leuke features laten zien maar in de finale game zijn ze eruit gehaald.

Dus is het beter om er niks te verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

@GTH

Nogmaals, speculeer er maar op los, maar ik ben er nog redelijk sceptisch over. Niet dat ik het niet leuk zou vinden dat we mensen zouden ontvoeren als een serie zijmissie of iets dergelijks, maar je kunt niet te veel van dingen uitgaan.

@Blue_V: Dat zou ook best kunnen. Maar het zal er ongetwijfeld in voorkomen, maar dan vergelijkbaar met de Andromada in SA.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt. Alhoewel ik me niet veel van de Adromada kan herinneren maar het is wel in ieder geval een missie.

Maar met behulp van een trainer kan je de Andromada wel bevliegen.

Maar ja, consoles heeft nadelen en hoe ga je dan de zeppelin besturen.

Er moet wel ergens een station zijn waar je d zepplin kunt stelen en misschien een atoombom laten vallen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

mischien is er wel gewoon een soort van pijltje net zoals in gta 4 bij Rotterdam tower die je naar boven stuurt en dan kom je in de zeppelin, kan je hem niet zelf besturen maar is het mischien een soort tour netzoals met die heli tours in gta 4, en is er een soort van restaurantje en bar waar je kan eten en vrij rondlopen in de zeppelin om van het uitzicht te genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gedoe met die zeppelin klinkt inderdaad nu nog vrij onrealistisch, vooral met de besturing en vindplaats. Rockstar heeft ons echter vaker verrast, dus we wachten af :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...