Fouradi Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Ik vraag mij echt af of het nu zo moeilijk is om een andere soundtrack te gebruiken. Niet dat ik het geluid van de trailer niet leuk vind, maar het past hier gewoon niet. En zeker geen twee keer. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 Ik vraag mij echt af of het nu zo moeilijk is om een andere soundtrack te gebruiken. Niet dat ik het geluid van de trailer niet leuk vind, maar het past hier gewoon niet. En zeker geen twee keer. heb je denk ik wel een beetje gelijk in... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 als je goed kijkt naar franklins pistool zie je dat ie hem doorlaad dus er zal vast geen krat bier instaan. Reageren
Michael Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Geplaatst: 7 april 2013 Omdat Rockstar Games had besloten om meer bankovervallen te doen neem ik aan dat het inderdaad weer mogelijk wordt. Misschien dat je ook een gijzelaar kan zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.