Jump to content

Het anoniem blijven van deelnemers battles.


Gta Ripper

Het anoniem blijven van deelnemers battles.  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Is het idee dat in de OP is beschreven een goed idee?

    • Ja, ik denk dat dit battles ten goede zou doen.
      15
    • Nee, ik vind het een slecht idee.
      0
    • Anders, namelijk
      1


Recommended Posts

Klinkt als een erg goed idee! Maar ik zie het meer als toevoeging op het huidige battlesysteem, dus dat je ook de mogelijkheid behoudt om gewoon een 'openbare' battle te spelen. Vriendjespolitiek is namelijk niet iets wat nog op grote schaal voorkomt (zover ik kan beoordelen), dus daar zou de opzet niet helemaal op aangepast hoeven te worden. Persoonlijk ga ik er ook altijd vanuit dat men oprecht op de mooiste signature stemt, maar als je daar je twijfels bij hebt kun je ervoor kiezen om een anonieme battle spelen. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je dan vraagt aan de andere persoon of ze het anoniem willen houden denkt die persoon dan weer dat jij hun niet vertrouwd, en dat jij denk dat ze al hun vrienden vragen om op hem/haar te stemmen. Als je zoiets half doet, werkt het meestal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je dan vraagt aan de andere persoon of ze het anoniem willen houden denkt die persoon dan weer dat jij hun niet vertrouwd, en dat jij denk dat ze al hun vrienden vragen om op hem/haar te stemmen. Als je zoiets half doet, werkt het meestal niet.

Hier ben ik het dus volledig mee eens. Ik denk dat de personen die in een battle betrokken zijn een beetje wantrouwig kunnen worden als er door een van de deelnemers gekozen wordt voor een anonieme battle. Het is, zoals Forumrunner al zegt, een beter idee om dit idee helemaal wel in te voeren, of helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het een goed idee, als iemand waar je mee bevriend bent in een battle deelneemt ben je denk ik toch sneller geneigd om op hem te stemmen dan op de ander, al zou je vriend nu alsnog kunnen zeggen welke van hem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee om dit systeem eventueel helemaal in te voeren. Maar anderzijds zie ik ook geen reden om het huidige systeem te vervangen. Vriendjespolitiek is iets wat a) amper tot niet meer voorkomt en b) niet iets wat uitgesloten zou worden door anonieme battles. Pietje kan Klaas immers altijd nog laten weten welke signature van hem is. En zou de spanning groter zijn dan bij een openbare battle waar twee signatures aan elkaar gewaagd zijn? Dat betwijfel ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...