Jump to content

Emoties bij einde game


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    5

  • GuitarGuy666

    4

  • 3L1077

    4

  • Flitskikker

    3

Ja ontroerend einde enzo..

Maar ik krijg nu ook niet echt de behoefte een zakdoek te nemen bij het einde van Red dead redemption.

Hoe je het ook draait of keert het is toch een videogame als zoiets in een film gebeurt heeft dat om de een of andere reden een ander effect op mij. Ook al weet je dat beide fake zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je een epish einde in een game wilt mee maken dan moet je Bioshock Infinite uitspelen, voor mij is dit één van de beste games van 2013. Als je de game hebt uitgespeeld wil je meteen aan de tweede playthrough beginnen. Het einde is niet zo zeer emotioneel, maar meer van '' oh dit had ik echt niet zien aan komen'' Er zijn mensen die sommige stukken wel zagen aan komen, maar 1 ding uit het einde van Bioshock Infinite zag niemand aan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een epish einde in een game wilt mee maken dan moet je Bioshock Infinite uitspelen, voor mij is dit één van de beste games van 2013. Als je de game hebt uitgespeeld wil je meteen aan de tweede playthrough beginnen. Het einde is niet zo zeer emotioneel, maar meer van '' oh dit had ik echt niet zien aan komen'' Er zijn mensen die sommige stukken wel zagen aan komen, maar 1 ding uit het einde van Bioshock Infinite zag niemand aan komen.

Dit had ik ook, heb helaas geeen tijd om hem nu nog een keer te spelen, maar wat een geniaal einde(al snap ik er zowat niks van). Zouden ze dit albedacht hebben vanaf Bioshock 1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit had ik ook, heb helaas geeen tijd om hem nu nog een keer te spelen, maar wat een geniaal einde(al snap ik er zowat niks van). Zouden ze dit albedacht hebben vanaf Bioshock 1

Als je er bijna niks van snapt, hoe kan het einde dan zo geniaal zijn? Neem aan dat je er wel iets van moet snappen voor dat je de conclusie trekt dat het einde geniaal was.emo.gif

Anyways, Bioshock Infinite was naar mijn inziens wel emotioneel.. Althans, de realisatie die je krijgt net voor het einde vond ik emotioneel. Ik kan hier niet uitleggen waarom, omdat ik dan toch iets te veel van het verhaal verklap.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was het James Bond spel 'GoldenEye' op de Nintendo 64 dat mij net geen traantje liet wegpinken. Als ik er weer aan denk komt er zo'n heerlijk nostalgisch gevoel naar boven. Oké, nu moet ik niet emotioneel gaan worden.sad2.gif Het was gewoon een prachtig spel, van begin tot eind. Het zat zo goed in elkaar en heb er zoveel lol aan beleefd. Toen ik het spel uitspeelde kwamen verschillende emoties naar boven. Het gevoel van trots, omdat je na zoveel uren spelen eindelijk het spel hebt kunnen verslaan, blijdschap, ontspannen, tevreden, hunkerend naar meer en tegelijkertijd ook een beetje bedroefd, want het was voorbij. Ik heb het spel toen opnieuw uitgespeeld op de lastigste modus. Na zwoegen en zweten is het me na heel veel uurtjes eindelijk gelukt! De gevoelens waren toen niet zo gevarieerd als daarvoor. Op dat moment was ik vooral verbaasd, opgelucht, trots, opgewonden et cetera. Mijn dag kon niet meer stuk. Later realiseerde ik me dat singleplayer voorgoed voorbij was. Gelukkig was er nog multiplayer die een eindeloze waarde van plezier had!

Link to comment
Delen op andere websites

Op het einde van Gta : Vice City Stories, nadat Loise doodgaat begon ik echt een beetje tranen in mijn ogen te krijgen, en de laatste missie had ik

gewoon woede om Loise's haar dood terwijl ze helemaal niet bestaat.

Zeker de laatste missie van Gta IV heeft me ook een goed gevoel achter gelaten, ik was weer klaar met een geweldige storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu Heavy Rain, ben er nog lang niet klaar mee, maar is wel een heftige game.

Spoiler

Wanneer je eerst Jason de straat ziet oversteken, en je hoort een auto aankomen, denk je echt van: wtf, nee! Als je dan een beetje verder in het spel een blackout krijgt terwijl Shaun op de draaimolen zit, en je terug naar de realiteit komt, en je Shaun nergens zit staan heb je zo'n gevoel van: Oh my god, ik ben een kutvader, ik kan niets goeds doen! Dat was op zich wel ongeveer het heftigste moment dat ik ooit in een game meegemaakt heb, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

De enige echte keer dat ik zo'n soort emotie als in dit topic beschreven staat voelde, was toen John Marston aan het eind van de verhaallijn doodging. Ik had vele uren met hem gespeeld, en ja het is lastig uit te leggen, maar je voelt je een soort van verbonden met hem. Na zijn dood kreeg ik een ander personage waarmee ik kon spelen, maar sindsdien vond ik het spel niet meer zo leuk. Ik wilde liever verder met John. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...