Jump to content

De Prijs Van GTA V


Fouradi

Recommended Posts

Ik weet niet of er al veel van dit soort topics zijn geweest hier op het forum, dus vergeef me als ik een nieuw topic maak voor een onderwerp dat al veel besproken is.

Maar ja, ik zat dus net op de site van gamemania. Want ik ben aan het nadenken of ik de game zou moeten pre-orderen of proberen om een special edition te pakken te krijgen. En ineens keek ik naar de prijs en had ik toch wel iets van :erm:

qpXOs.png

Zoals je kunt zien is de prijs op dit moment 64,98. Ze zeggen in de voorwaarden wel dat die prijs nog op elk moment gewijzigd kan worden, maar ik het gevoel dat dat niet het geval zal zijn. En in dat geval denk ik niet dat ik GTA V eerder dan 3-5 maanden na de release pas zal kopen. Want ik weet niet of het aan mij ligt maar €65 voor een spel vind ik toch wel erg veel. Ookal is het waarschijnlijk één van de allerbeste spellen allertijden. Het is niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik wil mijn geld gewoon niet op die manier spenderen.

Ook weet ik niet zeker of ik wel de console versie van GTA V zou moeten kopen, want de 'modding scene' zal waarschijnlijk heel veel meer uit V kunnen halen. En voor het geval je het nog niet wist, er zijn heel wat bewijzen dat er ook een PC versie aankomt. Hier vind je daar meer info over. Het is natuurlijk nog niet door Rockstar bevestigd doordat ze op het moment meer gefocust zijn op de console releases.

1M5s7.jpg

Dus ja ik vraag mij af of er mensen zijn die de game gepre-ordered hebben en gaan kopen op de release date, of gaan jullie eerder proberen om de Special Edition te bemachtigen? Of vinden jullie de game (net zoals ik) nog te duur en gaan jullie deze op een latere datum kopen? Of (want dat kan natuurlijk ook) gaan jullie wachten tot Rockstar een PC versie bevestigd en daarop wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel...

  • Hier kun je kwijt of je het spel gaat halen, en zo ja, bij welke winkel je hem gaat halen (discussieer de prijs daar ook maar)...
    ...vervolgens kun je hier zeggen voor welk platform je de game gaat halen...
    ...en tot slot kun je hier je wensen kwijt over de Special Edition, en ook of je die gaat halen.

Dus nog een topic lijkt me ietwat overbodig. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...