Jump to content

[Wens] Kleding


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    13

  • GrandTheftHaye

    10

  • Tommie59

    8

  • thebig

    5

die souvenirwinkeltjes lijken mij ook wel leuk, lan je rondlopen in een I love LS shirt of een shirt van het vinewood sign.

ik zou het ook wel leuk vinden als er weer een cop-outfit was en al die outfits, al zal dat waarschijnlijk niet meer terugkomen.

ook zou het leuk zijn als er een R* winkeltje was en je daar de outfits van alle voorgaande personages kon kopen.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

dat zo ook al kunnen, krijg je hetzelfde zoals in rdr en la noire, kon je ook social club outfits krijgen. Wie weet start je de game op en heb je al een volle kledingkast, wat ik eigenlijk wel denk, aangezien de personages al verschillende outfits aan hadden op screenshots, en dan kan je er later gewoon kleding bijkopen

Link to comment
Delen op andere websites

of dat als je een agent (of gewoon iemand) koud hebt gemaakt dat je zijn outfit over kan nemen waardoor je dus ergens onopvallend naar binnen kan in een ziekenhuis = verpleger koudgemaakt of ambulancebroeder = broeder koudgemaakt politieburo = agent koudgemaakt politieoutfit

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zoals we wel zien, in pest control, hebben we ook een pak van bugstars, dus er zal wel wat mer interactiviteit zijn tussen missies en kledij.

ja kan je misschien op insecten jagen(waar dan Rockstars kennende dan vast ook wel eens een persoon tussen zit...)

hopenlijk wordt dat onderdeel van een van de vele* minigames

* = hopenlijk komen er veel minigames

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...