Jump to content

[Wens] Kleding


Tommie59

Recommended Posts

Insecten pesticideren in GTA. Dacht het niet :puh:

EDIT: Heb het nagelezen en Pest control gaat eigenlijk over de overval van een juwelier. Niets met kleine beesjes dus, zo doen ze zich alleen maar voor.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    13

  • GrandTheftHaye

    10

  • Tommie59

    8

  • thebig

    5

In The Saboteur kon je ook pakken van dode soldaten aantrekken. Je mocht hem wel niet vermoorden met een geweer, want een bebloed pak valt teveel op. Je moest hem dus met de hand uitschakelen. Spijtig was wel dat je daar met een Gestapo-uniform weinig kon doen en gewone soldaten je nog altijd doorzagen.

Een soortgelijk, maar beter uitgewerkt systeem zou wel leuk zijn. Je kan dus onopvallend door de gebouwen lopen met een uniform, maar als je je verdacht gedraagt, hebben ze je door. Of als iemand ziet dat het naambordje niet overeen komt met de man in het uniform of je gewoon niet herkent.

Het moet niet per sé zo'n systeem te zijn. Zou gewoon al leuk zijn als je een politie-uniform zou kunnen aandoen.

Link to comment
Delen op andere websites

In The Saboteur kon je ook pakken van dode soldaten aantrekken. Je mocht hem wel niet vermoorden met een geweer, want een bebloed pak valt teveel op. Je moest hem dus met de hand uitschakelen. Spijtig was wel dat je daar met een Gestapo-uniform weinig kon doen en gewone soldaten je nog altijd doorzagen.

Een soortgelijk, maar beter uitgewerkt systeem zou wel leuk zijn. Je kan dus onopvallend door de gebouwen lopen met een uniform, maar als je je verdacht gedraagt, hebben ze je door. Of als iemand ziet dat het naambordje niet overeen komt met de man in het uniform of je gewoon niet herkent.

Het moet niet per sé zo'n systeem te zijn. Zou gewoon al leuk zijn als je een politie-uniform zou kunnen aandoen.

ja de naam van het LSPD zwatrt te maken door als agent allerlei misdaden te gaan doen; mensen killen een overvalletje hier een overvalletje daar enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als het realistisch uitgewerkt is, dat ze je gewoon redelijk vlug doorhebben. Bij zo'n gedrag zouden ze dus meteen weten dat je iets misdaan hebt.

Je moet je dus echt aan de regels houden om de kracht van je vermomming te behouden.

Zou wel leuk zijn als je een winkel kan overvallen en dat je dan een steegje in vlucht, je kleren kan veranderen en dat de politie je moeilijker vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil net als in Saints Row je kleding van kleur kunnen veranderen en een jas open of dicht dragen. En het systeem van kleren veranderen moet echt veranderd worden want dat in IV was echt klote.

Link to comment
Delen op andere websites

als je in een politie uniform loopt en burgers neer gaat schieten, zal de rest van de politie je ook wel achter na gaan.

lijkt me wel leuk van dat kleren veranderen, maar dan gewoon kan je 1 extra vest meenemen om dan aan of uit te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel leuk zijn. Zoals ik al eerder zei in een ander topic zou ik willen dat ze de magic pocket doen verdwijnen en dat je je wapens met een band rond je heen moet hangen of onder je jas. Als je je wapen onder je jas doet, duurt het iets langer voor je het kunt pakken.

Hoe meer ammo en wapens je meesleurt, hoe minder makkelijker je je kan voortbewegen.

Link to comment
Delen op andere websites

dan krijg je zo iets als inventory uit rdr, waar al je spullen inzitten, dit vind ik best een goed idee omdat je ook meerder dingen vanuit 1 menu zou kunnen doen.

ik zou die riem niet echt willen, want het is best raar als je met een rocket launcher en smg en nog wat guns op je rug over straat loopt, onopvallend.

tenzij ze het doen dat je zonder die riem maar bv 4 wapens mee kan nemen en anders meer.

Link to comment
Delen op andere websites

dan krijg je zo iets als inventory uit rdr, waar al je spullen inzitten, dit vind ik best een goed idee omdat je ook meerder dingen vanuit 1 menu zou kunnen doen.

ik zou die riem niet echt willen, want het is best raar als je met een rocket launcher en smg en nog wat guns op je rug over straat loopt, onopvallend.

tenzij ze het doen dat je zonder die riem maar bv 4 wapens mee kan nemen en anders meer.

en dat je dan ook betere holsters kan kopen waardoor je meer ammo en wapens kan dragen zoiets als in fc3.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wel wat meer holsters want met de 4 wapens uit far cry 3 kon ik echt bijna niks doen. maar moet je die dingen wel kunne kopen en geen crafting system, hoewel het geniaal was in FC3 past het echt niet in gta

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie beginnen GTA té realistisch te maken, wat helemaal niet de bedoeling is. Een spel blijft een spel. Als we het dan toch zo realistisch willen maken, laten we ineens de politie achter ons komen omdat we door het rood rijden, of een schram in een taxi maken.

Link to comment
Delen op andere websites

wat er is dan te realistisch aan alleen een inventory en holsters, inventory is gewoon handig en holsters kan je in het echt in veel gunshops kopen. is gewoon een manier van geld besteden

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik nog niet té realistisch. Het zou meteen ook een extra uitdaging geven.

Het spel lijkt me trouwens veel leuker om door een omgeving te lopen en alles te kunnen doen als er zoveel mogelijk realisme is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...