GospGTA Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Hey allemaal. Ben van plan voor een spel (ETS2) een stuurtje te kopen, met gaspendaal enzovoort. Alleen mijn vraag is, werkt dit toevallig ook voor GTA? Zodat je nog mooiere bochten kan nemen, en je snelheid kan aanpassen op diegene voor je. Het gaat om dit stuur: http://www.bol.com/nl/p/ferrari-challenge-wheel-pc-ps3/1004004012939164/ Alvast bedankt, GospGTA Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Eerst en vooral: op welk platform speel je GTA: PC of PS3? Als je het op de PC speelt dan bestaat de kans dat je het stuur werkend kan krijgen met behulp van deze tutorial. In die tutorial staat ook een lijst van ondersteunde racesturen, maar daar staat ook de voorzichtige opmerking dat je de knoppen zal moeten instellen met behulp van de software van de fabrikant: de ondersteuning gaat dus niet erg ver. Aangezien de ondersteuning op de PC maar zo-zo is vermoed ik dat het op de PS3 ook niet ondersteund zal zijn, maar ik kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Oh ja, sorry vergeten te vermelden. Ik speel GTA op de computer Reageren
TalkingPear Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 (bewerkt) Ik denk niet dat we met zekerheid kunnen zeggen of dit wel of niet zal werken. Ik denk dat je het stuurtje gewoon in huis moet halen en dat het dan een kwestie is van uitproberen met de tutorial die Hanneswasco je gaf. Al denk ik eerlijk gezegd dat de kans groter is dat het niet werkt, dan dat het wel werkt. Bewerkt: 19 januari 2013 door TalkingPear Reageren
Gamingbcm Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Normaal moet een stuur op gta iv pc werken ( heb op een filmpje gezien op Youtube) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.