MisterDM Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Mijn neef heeft dat niet verzonnen hoor, anders zou hij dat wel zeggen Hij zei dat dat op de Rockstar site stond ergens op een forum van hun.. Reageren
dennis12345 Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 ik wacht op de volgende trailer met de release datum er hopelijk in;D Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Mijn neef heeft dat niet verzonnen hoor, anders zou hij dat wel zeggen Hij zei dat dat op de Rockstar site stond ergens op een forum van hun.. Staat er niet. Een beta slaat helemaal nergens op. Al helemaal niet als de game pas aan het eind van 2012 uitkomt, of zelfs in 2013. Reageren
MisterDM Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 (bewerkt) Mijn neef heeft dat niet verzonnen hoor, anders zou hij dat wel zeggen Hij zei dat dat op de Rockstar site stond ergens op een forum van hun.. Staat er niet. Een beta slaat helemaal nergens op. Al helemaal niet als de game pas aan het eind van 2012 uitkomt, of zelfs in 2013. Ja, ik snap het ook niet echt Visser Misschien komt er wel een 2e trailer met de release datum erin, wie weet.. Bewerkt: 23 april 2012 door MisterDM Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik denk dat ze met de release van Max Payne 3 de releasedatum gaan bekendmaken, met zo'n soort foldertje in het doosje. Ik hoop maar dat het eind 2012 is, dan staan er gelijk 3 dingen op mijn verlanglijst Maar ik denk dan mei 2013 of later. Ik hoop natuurlijk eerder. Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik hou mezelf gewoon voor dat GTA V 23 juli 2036 uitkomt, dan zal de échte releasdatum wel meevallen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik hou mezelf gewoon voor dat GTA V 23 juli 2036 uitkomt, dan zal de échte releasdatum wel meevallen. Tuurlijk... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Waarschijnlijk krijgen we gewoon na de release van Max Payne 3 meer info van GTA 5 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 In de lijn van je gedachte denk ik dat ze sowieso niet met een datum komen voordat ze de DLC's van MP3 goed hebben verkocht, hoor. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik hou mezelf gewoon voor dat GTA V 23 juli 2036 uitkomt, dan zal de échte releasdatum wel meevallen. That's the spirit Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 In de lijn van je gedachte denk ik dat ze sowieso niet met een datum komen voordat ze de DLC's van MP3 goed hebben verkocht, hoor. O god, ja. Idd. Die DLC's moeten ook nog komen. Ah! Heb zin in gta 5 Reageren
masterkey Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Ik denk eerder dat de datum op het verkoop bord 2405. Dat we op die datum meer info/of een tweede trailer kunnen verwachten. Dat klinkt op dit moment logischer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Ik denk eerder dat de datum op het verkoop bord 2405. Dat we op die datum meer info/of een tweede trailer kunnen verwachten. Dat klinkt op dit moment logischer. Dan ga je uit van Nederlandse datumnotatie. dd/mm/jj. Maar volgens mij is het daar mm/dd/jj, toch? Ben er niet helemaal zeker van hoor. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 (bewerkt) Ik denk eerder dat de datum op het verkoop bord 2405. Dat we op die datum meer info/of een tweede trailer kunnen verwachten. Dat klinkt op dit moment logischer. Dan ga je uit van Nederlandse datumnotatie. dd/mm/jj. Maar volgens mij is het daar mm/dd/jj, toch? Ben er niet helemaal zeker van hoor. Klopt, maar hier hebben we het al eerder over gehad, volgens mij. 2405 is ook sowieso de geboortedatum van 1 van de Houser-broertjes (Volgens mij Sam, 1972). Maar vergeet niet dat de broers Brits zijn, en GTA wordt voor het grootste deel gemaakt door de werknemers van de afdeling Rockstar North, Schotland. En in Schotland hebben ze dezelfde datumnotatie als ons btw, 05-24 bestaat niet hè Bewerkt: 8 mei 2012 door _Night-Men_ Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Klopt, maar hier hebben we het al eerder over gehad, volgens mij. 2405 is ook sowieso de geboortedatum van 1 van de Houser-broertjes. Maar vergeet niet dat de broers Brits zijn, en GTA wordt voor het grootste deel gemaakt door de werknemers van de afdeling Rockstar North, Schotland. En in Schotland hebben ze dezelfde datumnotatie als ons btw, 05-24 bestaat niet hè Precies, 05-24 bestaat niet. Ik vraag me dus af of het dan iets te maken heeft met een datum. Maarja, je redenatie lijkt opzich logisch. We zullen zien of het waar is over de 24e van mei! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.