Davedavy Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Precies, 05-24 bestaat niet. Ook in Schotland? Daar zit R* North namelijk. Reageren
thebig Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Ze schrijven niet altijd de maand voor de dag, hoor. Bij brieven bijvoorbeeld heb je de keuze of je het al dan niet doet. Dus waarom in het echte leven niet? Toch denk ik het dat het meer een leuke verwijzing was dan dat we er echt iets moeten achter zoeken. We zullen het nooit weten, omdat MP3 werd uitgesteld. Reageren
MisterDM Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Is alweer tijdje geleden wanneer hier gepost is Ontopic: Ik denk dat de game ergens eind 2012 uitkomt en ander toch wel in het begin van 2013 of iets later, ik denk dat niemand hier op het forum zo lang kan wachten Reageren
rockertje007 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Ik hoop dat hij in ieder geval snel uitkomt. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 Mmm, volgens mij heb ik ergens iets gelezen over mei 2013. Ik ga voor 23 mei. Ik hoop het echter niet, maar realistisch gezien is het wel logisch, omdat GTA San Andreas en GTA IV 3 of meer trailers hadden. Aangezien er nu nog maar 1 trailer bekend is van GTA V, en het nu al meer dan een half jaar duurt tot de tweede trailer komt, is het aannemelijk dat het rond mei 2013 is. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 ik denk dat v in het jaar 2405 uitkomt Reageren
Dippie Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 (bewerkt) ik denk dat v in het jaar 2405 uitkomt Ik moet zeggen, daar zat ik zelf ook al aan te denken. Dit valt op een maandag, dus het zou zomaar zo kunnen Wat me wel opvalt, is dat andere GTA's vaak op een dinsdag (vaak laatste of éénnalaatste dinsdag van een maand) zijn uitgegeven. Ik ga er van uit dat GTA V in april wordt uitgegeven. Mijn voorspelling wordt dan 24 april 2013. Maar hé, het is maar een voorspelling Bewerkt: 28 juli 2012 door Doemar Reageren
Platypus Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Wat me wel opvalt, is dat andere GTA's vaak op een dinsdag (vaak laatste of éénnalaatste dinsdag van een maand) zijn uitgegeven. Dat kiezen ze niet zelf. CD's, games, enz. worden in Amerika gewoonlijk op een dinsdag uitgegeven. In de UK is dat op een maandag, en hier in Europa is dat een vrijdag. Reageren
Dippie Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Wat me wel opvalt, is dat andere GTA's vaak op een dinsdag (vaak laatste of éénnalaatste dinsdag van een maand) zijn uitgegeven. Dat kiezen ze niet zelf. CD's, games, enz. worden in Amerika gewoonlijk op een dinsdag uitgegeven. In de UK is dat op een maandag, en hier in Europa is dat een vrijdag. Dan kun je er dus eigenlijk wel van uit gaan dat GTA V op een dinsdag wordt uitgegeven... Reageren
Platypus Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Dan kun je er dus eigenlijk wel van uit gaan dat GTA V op een dinsdag wordt uitgegeven... Ja, in Amerika dan. Hier zal het waarschijnlijk op een vrijdag zijn, tenzij ze ervoor zorgen dat de releasedatum overal dezelfde is (wat ze met GTA IV hebben gedaan). Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Grote games zoals GTA V proberen ze meestal wel wereldwijd op dezelfde dag uit te brengen, meestal dan nog met een nacht opening in bepaalde winkels. Reageren
Dippie Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Conclusie: Iedereen die een datum heeft geraden die NIET op een dinsdag valt, heeft het sowieso mis Reageren
johnnnyboy15nl Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 April 2013, dat is de maand waarin GTA:V uitkomt. Rockstar Games (Take-Two) domineert de markt in die periode waarin zeer weinig games uitkomen. In 2008 was het ook een groot succes toen GTA IV uitkwam in April. Dus ik zie geen reden waarom ze het niet zouden doen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 Mis, want... Het is helaas definitief dat GTA V niet vóór maart 2013 verschijnt Bron Altijd leuk die game websites die er niets van begrijpen. Het fiscaal jaar van Take Two zit nogal ingewikkeld in elkaar. Dit betekend dat het fiscaal jaar 2013 bij Take Two Games (en dochter Rockstar Games) van 1 april 2012 t/m 31 maart 2013 loopt. Zoals ik eerder al aangaf is de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen voor Take Two wat enkel te verklaren is als Grand Theft Auto V voor 31 maart 2013 uitkomt. Dit betekend dat Grand Theft Auto V nog steeds ergens tussen herfst 2012 en 31 maart 2013 gaat uitkomen. Waarbij maart 2013 niet echt waarschijnlijk is aangezien je niet zo veel spellen in zo weinig dagen kan verkopen. Voor de cijfermensen onder ons zie: http://ir.take2games.com/phoenix.zhtml?c=86428&p=irol-newsArticle&ID=1720531&highlight= (...) Ik roest mijn kaas. April 2013 of later is géén optie volgens de cijfers van Take Two, tenzij de game onverwacht nog zoveel vertraging oploopt dat releasen en patchen geen optie is, en de release wordt uitgesteld. Reageren
Jacobus Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 Als je kijkt naar de cijfers van take two zou ik gokken op di 26 februari 2013. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.