Jump to content

[WidM] Week 2 - Eenmaal, andermaal...


PatrickW

Recommended Posts

Ik wil geen meerderheid, ik wil dat iedereen meedoet. Voorlopig mik ik op zoveel mogelijk mensen om zo de minderheid over de streep te trekken.

Ik dacht dat MegaPilot, Die Hard en NeoSyp ook hadden toegezegd in het begin. Willen jullie nog steeds meehelpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    24

  • $NeoSyp$

    14

  • Die Hard

    14

  • MegaPilot

    11

Ik wil geen meerderheid, ik wil dat iedereen meedoet. Voorlopig mik ik op zoveel mogelijk mensen om zo de minderheid over de streep te trekken.

Ik dacht dat MegaPilot, Die Hard en NeoSyp ook hadden toegezegd in het begin. Willen jullie nog steeds meehelpen?

Ik wil best: ik wil al twee rondes lang, maar ik zie het niet echt gebeuren. Maar goed, I'm in.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we allemaal samen een minimumbedrag afspreken, zullen mensen minder geneigd zijn met zo'n laag bod te komen.

En als je niet eens probeert, gaat het uiteraard nooit lukken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik beschouw onszelf niet als prutsers. Hetgeen dat ervoor heeft gezorgd dat er zo weinig verdiend is is de manier waarop deze opdracht in elkaar zit. De Mol kon heerlijk ongezien mollen en kandidaten konden het zich veroorloven om een Joker te scoren zonder dat iemand zou weten wie hij is. Jammer genoeg was dit sinds zondagavond al een verloren opdracht.

Link to comment
Delen op andere websites

+1 voor die hard. Als jullie geen namen geven zoals jullie in de vorige ronde deden wat is dan het nut van deze opdracht? Ik voel mij niet aangesproken en denk dat niemand van de groep zich aangesproken moet voelen zelfs niet de mensen die jokers voor een prikje hebben gekocht. Ik heb alles binnen het mogelijke gedaan hier iets uit te krijgen zelfs al wist ik dat het onmogelijk was. Heb mezelf niets te verwijten behalve dat ik me de moeite had kunnen besparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...