Jump to content

[WidM] Week 2 - Eenmaal, andermaal...

Recommended Posts

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

24

• $NeoSyp$

14

• Die Hard

14

• MegaPilot

11

Geplaatst:

Noem me gerust dom, maar ik snap deze opdracht nog steeds niet helemaal. Waarschijnlijk is het doodsimpel en zit ik veel te moeilijke theorieën te bedenken, maar kan iemand het plan even samenvatten?

Geplaatst:

We moeten bieden op een joker, maar in plaats van dat degene met het hoogste bod wint, wint degene met het laagste bod.

Geplaatst:

Zover was ik al, maar we spreken nu dus één persoon af die we de joker gunnen, of...?

Geplaatst:

Wie we de laatste joker gunnen ja. En ik neem aan dat we gewoon zeggen dat diegene 1368 euro moet bieden?

Geplaatst:

Dus, we hebben al 4/9. Als we de anderen nu nog over de lijn kunnen trekken, dan is het goed.

Geplaatst:

Voor alles? Zouden we dan toevallig mogen weten hoeveel je hebt ingezonden voor de laatste dag?

Geplaatst:

We hebben het over de laatste dag. Wil je daar aan meedoen of vrees je een koekje van eigen deeg te krijgen? :puh:

Geplaatst:

Geen van beide, eigenlijk. Zie niet hoe je hierbij één iemand kan naaien namelijk. :puh:

Geplaatst:

Dat dacht ik de vorige keer ook. Alleen lijkt het nu echt waterdicht te zijn: iemand krijgt sowieso de joker, terwijl de vorige keer de vrijstelling verviel. Bovendien gaat het slechts om een joker, wat dus al veel minder verleidelijk is dan een vrijstelling.

Tenzij dat de Mol weer met vrijstellingen gaat zwaaien in ruil voor het geld, maar dat zou weinig origineel zijn en het zou ook onmogelijk zijn dit spel te spelen, dan kan ik ook een spel maken waarop de pot op het einde 0 euro bedraagt...

Geplaatst:

Waarom proberen we maar bij één keer geld te verdienen, als we dat als groep bij 2 jokers kunnen doen?

Geplaatst:

Wel, leuk om te zien dat jij bereid bent twee jokers op te geven. Ik wil het ook wel voor twee doen, maar dan moet je de hele groep weten te overtuigen.

Doe jij dan ook mee met ons plan voor voorlopig één? Dat maakt dat we al zo'n 5 mensen hebben.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...