$NeoSyp$ Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Tsja.. Het is jammer, maar dit was natuurlijk meer dan te verwachten, kan me goed voorstellen dat men hier voor het eigenbelang kiest. Dus, gaan we het nog op een akkoordje gooien voor de biedingen van vandaag of morgen?
Die Hard Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Ook al gooi je het op een akkoordje, er zal alsnog iemand zijn die anoniem de Joker voor één euro weg gritst.
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Ook al gooi je het op een akkoordje, er zal alsnog iemand zijn die anoniem de Joker voor één euro weg gritst. Nouja, het valt altijd te proberen: "niet geschoten is altijd mis" luidt dat vreselijke cliché immers. De meest eerlijk en toch nog competetieve manier lijkt me om een minimum af te spreken. Ik neem aan dat iedereen zich daar toch wel aan kan houden.. Allicht een minimum van 1000 euries? Wie doet er mee?
thebig Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Ik ben eenvoudigweg vergeten te bieden met al dat paintballgedoe. Maar voor een euro een joker halen is echt schandelijk. En het lijkt niet dat de 'winnaar' gaat worden bekend gemaakt. Bijgevolg valt ons plan in het water. Ik wil nog wel een poging ondernemen voor een minimumbedrag te stellen voor de derde en misschien ook de tweede joker
Cabyon Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Ik heb niet geboden omdat ik van tevoren al wist dat er één gierig persoon uit deze groep 1 euro zou bieden. Het laagste unieke bod zou toch winnen? Maar waarom heb jij dan geen 1 euro geboden om dat ene bod dan in ieder geval op te heffen? Dat is mijn ogen logischer dan helemaal niet bieden. Plus dat jij dan nog misschien die joker had gekregen, want ik heb wel geboden.
thebig Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Misschien omdat wij geld in de pot willen en geen een joker voor een enkele euro waarmee je nog altijd geen zekerheid hebt
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Goed, dus voordat de dag alweer om is: laten we een minimum stellen voor vandaag. Ik stel 1000 euro als minimum voor, waarbij het dus voor de rest niet uitmaakt wat je biedt (zolang het maar meer is dan 1000). Wie doet er mee?
Die Hard Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Nouja, we zullen zien of men zich aan de afspraak houdt of dat er wordt geboden onder de 1000.
PatrickW Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Uitslag Veiling #2 Dit spel is jullie kans om een mooie som geld voor de pot bij elkaar te spelen, maar als jullie zo doorgaan krijgt de winnaar straks een accept-giro mee. Ja toegegeven, het ging beter dan de eerste veiling, maar dat was meer geluk dan wijsheid en voor 3 euro is wederom weer iemand erg goedkoop aan een joker gekomen. Het lijkt wel of jullie niet WILLEN winnen. Het onderlinge vertouwen binnen de groep moet wel erg laag zijn, om het voor elkaar krijgt om twee verschillende bedragen onder de 3 euro, beide niet te uniek laten zijn. In ieder geval bedankt namens de anonieme lachende derde. Ik ben benieuwd of jullie toch nog wat kunnen verzinnen voor de derde veiling, om iets meer in de pot te krijgen dan een magere aalmoes. Deadline voor Veiling #3: woensdag 30 januari, 23.59 uur, in het postvak van @PatrickW.
Recommended Posts