Jump to content

[WidM] Week 2 - Eenmaal, andermaal...

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is gewoon onmogelijk iets te ondernemen door de anonimiteit er zal altijd wel iemand zijn die stiekem 5 euro biedt ofzo. En als het niemand van ons is dan is het de Mol. Qua 'zoek de mol' is week 2 niets waard

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

24

• $NeoSyp$

14

• Die Hard

14

• MegaPilot

11

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is gewoon jammer, het vertrouwen is volledig weg door de letters en Kloep z'n actie. :(

Eerst zegt de WidM crew dat we elkaar niet mogen vertrouwen en nu steken ze ons door dat het vertrouwen te laag is? Je oogst wat je zaait..

Qua 'zoek de mol' is week 2 niets waard

Agreed.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Eerst zegt de WidM crew dat we elkaar niet mogen vertrouwen

Kunnen is iets heel anders dan mogen.....

Geplaatst:

De winnaars van de jokers zullen echt niet anoniem blijven hoor. :puh: Kom op, alle deelneemers moeten toch weten wie er hoeveel jokers hebben?

Waarschijnlijk wordt dat allemaal na dit spel duidelijk. Zou me niks verbazen als ze alle biedingen laten zien.

Is bijna hetzelfde hoor..

PS: Gaan we proberen wat af te spreken of niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Het punt is dat je alleen de eerste week kon weten hoeveel jokers iedereen heeft. Mensen kunnen perfect jokers achter de hand gehouden hebben. Dus zou het me niet verbazen dat de winnaars niet bekend worden gemaakt.

Deze opdracht is eigenlijk compleet nutteloos. De organisatie had evengoed 5 euro in de pot kunnen steken en de jokers laten vervallen/aan de 3 grootste zakken van ons team geven. Dat zou op hetzelfde neerkomen.

Geplaatst:

Deze opdracht is eigenlijk compleet nutteloos. De organisatie had evengoed 5 euro in de pot kunnen steken en de jokers laten vervallen/aan de 3 grootste zakken van ons team geven. Dat zou op hetzelfde neerkomen.

4 mensen die letters achterhouden en een corrupte penningmeester..Zou best lastig worden..:sigaar:

Geplaatst:

Voor de derde joker wil ik wel iets proberen af te spreken met een ondergrens. Ik ga niet de joker weggeven aan iemand zonder te weten wie bij voorgaande biedingen heeft gewonnen. Noem maar een ondergrens, dan zal ik als ik vanavond weer online kom daar rekening mee houden met mijn bod.

Geplaatst:

Het punt is alleen dat het niets uitmaakt als wij een ondergrens afspreken als niet iedereen het een is. Dus eerst moet iedereen hier posten dat hij daadwerkelijk wil meedoen.

Ik stel een ondergrens van 1000 à 1200 euro voor.

Geplaatst:

Ik stel helemaal niks meer voor. Ik kon me eerst wel in het idee vinden, maar ook deze derde dag is het niet te voorkomen dat iemand voor een minuscuul bedrag de joker weggrist. Dus nee, sorry, ik doe niet mee.

Natuurlijk, maar we kunnen toch maar proberen. Als we echt allemaal akkoord gaan over een hoge minimumprijs bv 1000, dan lijkt het me minder waarschijnlijk dat je er weer 999 af gaat doen.

Trouwens: Cabyon & Silverbyte. Jullie zijn deze ronde zo goed als zeker door. Niemand mag er van uitgaan dat je die laatste joker krijgt en jullie hebben hem niet nodig. Dan kan je op zijn minst nog proberen, vind ik.

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Momenteel zijn het Thundercover en ik die voor een minimumprijs willen en Silverbyte en Cabyon die het niet doen/twijfelen. Er waren een paar mensen die een paar dagen geleden hadden ingestemd, willen die nog altijd meedoen? Plaats iets, dit kan enkel slagen als de hele groep meewerkt.

Geplaatst:

Waarom zit je zo hard op een meerderheid te hameren? Volgens mij hoeft maar één persoon het voor de rest te verknallen hoor. Maar ik wil best meedoen..

Geplaatst:

Momenteel zijn het Thundercover en ik die voor een minimumprijs willen en Silverbyte en Cabyon die het niet doen/twijfelen. Er waren een paar mensen die een paar dagen geleden hadden ingestemd, willen die nog altijd meedoen? Plaats iets, dit kan enkel slagen als de hele groep meewerkt.

3 jokers en nog niet tevreden? LOL

Waarom zit je zo hard op een meerderheid te hameren? Volgens mij hoeft maar één persoon het voor de rest te verknallen hoor. Maar ik wil best meedoen..

Agreed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...