thebig Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Ik wil geen meerderheid, ik wil dat iedereen meedoet. Voorlopig mik ik op zoveel mogelijk mensen om zo de minderheid over de streep te trekken. Ik dacht dat MegaPilot, Die Hard en NeoSyp ook hadden toegezegd in het begin. Willen jullie nog steeds meehelpen?
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Ik wil geen meerderheid, ik wil dat iedereen meedoet. Voorlopig mik ik op zoveel mogelijk mensen om zo de minderheid over de streep te trekken. Ik dacht dat MegaPilot, Die Hard en NeoSyp ook hadden toegezegd in het begin. Willen jullie nog steeds meehelpen? Ik wil best: ik wil al twee rondes lang, maar ik zie het niet echt gebeuren. Maar goed, I'm in.
thebig Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Dat maakt 5, ik denk dat juist Die Hard en Kloep nog eventjes moeten bevestigen.
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Zullen we al minimum maar 1200 doen? Dan moeten we wel veilig zitten, lijkt mij zo.
thebig Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Dat lijkt me een mooi bedrag. Het is natuurlijk nog de vraag of onze overige 3 onbeslisten gaan meedoen.
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Bij het uitblijven van een reactie van hun kant ben ik er vrij zeker van dat het antwoord daarop 'nee' is.
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat dit gaat lukken. Er zal altijd wel een zijn die met een ridicuul laag bod komt..
thebig Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 (bewerkt) Als we allemaal samen een minimumbedrag afspreken, zullen mensen minder geneigd zijn met zo'n laag bod te komen. En als je niet eens probeert, gaat het uiteraard nooit lukken. Bewerkt: 30 januari 2013 door thebig
PatrickW Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Uitslag Veiling #3 PRUTSERS 1 hele euro bracht de derde joker op, eigenlijk verdienen jullie het allemaal om eruit te vliegen.
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Nouja... we hebben toch maar mooi vijf hele euros binnengehaald in totaal, da's 2/3 meer dan het minimum
Die Hard Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Ik beschouw onszelf niet als prutsers. Hetgeen dat ervoor heeft gezorgd dat er zo weinig verdiend is is de manier waarop deze opdracht in elkaar zit. De Mol kon heerlijk ongezien mollen en kandidaten konden het zich veroorloven om een Joker te scoren zonder dat iemand zou weten wie hij is. Jammer genoeg was dit sinds zondagavond al een verloren opdracht.
thebig Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 +1 voor die hard. Als jullie geen namen geven zoals jullie in de vorige ronde deden wat is dan het nut van deze opdracht? Ik voel mij niet aangesproken en denk dat niemand van de groep zich aangesproken moet voelen zelfs niet de mensen die jokers voor een prikje hebben gekocht. Ik heb alles binnen het mogelijke gedaan hier iets uit te krijgen zelfs al wist ik dat het onmogelijk was. Heb mezelf niets te verwijten behalve dat ik me de moeite had kunnen besparen.
MegaPilot Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 De kloepactie en het achterhouden van letters heeft het vertrouwen een flinke knauw gegeven..
Recommended Posts