FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Zoek nog een regio om in te spelen. Ik voeg je zo toe. Nogmeer mensen? Reageren
Isic Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Heb jou al toegevoegt naam is GamerRl Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 (bewerkt) Haha ik heb 3-4 brandweerkazerne´s á 21 brandweer wagens ofzo. Kom er achter dat het door de verkeersdrukte komt waarom mijn stad alsnog afbrand. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Er rijden al 30 bussen door de stad met 10-15k passagiers. Hierboven: Ik ga nu weer spelen dus ik stuur dan gelijk een uitnodiging. Bewerkt: 10 maart 2013 door FireFighter Reageren
Isic Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Heb je me al geinvite? en welke server is het? Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 (bewerkt) Nee, 5min ong. EU West 1 Moet je wel online gaan en ff in t hoofdmenu van simcity zijn. Ik kan je nu niet toevoegen je staat er niet bij ;p Ah kut. Moet je ff wachten tot je er wel in kan.. Bewerkt: 10 maart 2013 door FireFighter Reageren
Isic Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Er staat dat europa west 1 vol is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Ik heb ook problemen met mijn hulpdiensten. Wat is belangrijk? Het aantal gebouwen of het aantal voertuigen? Naar mijn idee heb ik redelijk veel diensten paraat, maar misschien is het ook wel de drukte die ervoor zorgt dat het lijkt alsof ik te weinig heb... Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Zou dan ook graag indien er plek is mee willen helpen in de nieuwe regio Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Ik heb 1 miljoen dollar betaald voor een internationaal vliegveld, blijkt dat uitgeschakeld te zijn Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 -Matthijs-, die key van GMG, kun je het spel daarmee op Nederlands instellen? Reageren
Isic Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Me origin is om de een of andere reden op offline mode stuck. Krijg em niet op online mode. Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Me origin is om de een of andere reden op offline mode stuck. Krijg em niet op online mode. Idd, ik kan je niet uitnodigen. Opnieuw opstarten? Reageren
Dotz Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 De servers zijn offline en ik kan het spel nog steeds niet spelen. Ligt dit aan mijn verbinding, pc, spel o.i.d. of hebben er meer mensen last? Ik zou toch graag een keer mijn nieuwe spel willen spelen, als dat natuurlijk niet teveel moeite is gevraagd.. Wat een verrot spel zeg. Je kan alleen maar online spelen en ik kan geen game starten omdat ik constant een waarschuwing krijg dat het creëren van een nieuwe stad niet mogelijk is en dat ik het nog een keer moet proberen. Wat een onzin, zo zonde van het geld. Wilt iemand mijn SimCity? Ik wil hem wel hebben hoor! offtopic: Ik had helemaal niet in de gaten dat jij terug bent gekomen met 't Generaal Pardon ? Hoe lang hang je hier al weer rond? Ik denk sinds een maand, anderhalf maand iets in die richting. Lekkere verwelkoming weer <3 YW Zijn er nog mensen die nog steeds niet kunnen spelen eigenlijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.