Jump to content

[WidM] Week 3 - The Job

Recommended Posts

• Reacties 579
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

123

• Kloep

113

• $NeoSyp$

95

• thebig

79

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik denk wel dat ik eens ga slapen. We hebben al een code en zitten goed op weg voor deze dus... Eventueel wil ik nog wel even wachten om de aanzet voor de volgende gok te doen

Geplaatst:

Wacht nog heel eventjes. Met een beetje geluk hebben we hem de volgende gok. Wanneer dit een gok werd waar niet veel uitkwam zullen we morgen verdergaan. :)

Geplaatst:

Wat doen we dh? Vergeet trouwens niet dat binnen een goede 10 min moet gedreigd worden

Geplaatst:

8, 5 en 9 vallen af. Bij 5-2-6-7 kregen we een zwarte én een witte en we weten inmiddels dat de 5 die daarin staat niet in de code zit. Dus of de 6 moet erin zitten, of de 7. We hebben nu alleen nog een 0, 6 en 7 (waarbij het óf een 6 óf een 7 is, niet allebei tegelijk). Dat zou moeten betekenen dat één cijfer er twee keer in staat. Als laatste gok stel ik 6-2-2-6 voor. Krijgen we twee zwarte pinnen en één witte, dan is het waarschijnlijk dat één zes goed staat. Krijgen we twee zwarte pinnen en twee witte, dan moeten de laatste 6 en de derde 2 omgedraaid worden. Ik stel dus 6-2-2-6 voor. Zijn jullie het daar mee eens?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...