Jump to content

[WidM] Week 3 - The Job


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 579
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    123

  • Kloep

    113

  • $NeoSyp$

    95

  • thebig

    79

Top Posters In This Topic

De 6 kan niet op de tweede of derde plek (bij de gok 5 - 2 - 6 - 7 stond hij al op de derde plek) staan, dus die zit er niet in. Dat betekent dat de twee er twee keer in zit, ik gok op de vierde plek. Dit betekent ook dat de 7 in de code zit, in plaats van de 6. Tot slot hebben we ook nog een 0. Ik heb er tot nog toe geen rekening mee gehouden dat die 0 erin zou zitten, maar als de 7 er niet twee keer in zit, zit hij er alsnog in.

Ik stel het volgende voor: eerst gokken we op 7 - 2 - 7 - 2

Krijgen we daaruit drie zwarte pinnen, dan staat één 7 goed en de twee 2en goed.

Als gevolg daarop doen we dan 7 - 2 - 0 - 2, als we dan twee zwarte pinnen en twee witte krijgen is de code 0 - 2 - 7 - 2.

Laten we beginnen met 7 - 2 - 7 - 2?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor alle mensen die alles nu nog door moeten lezen en het niet meer volgen: op dit moment weten we dat de 2 op de tweede plek moet staan en dat alleen de 7 en de 0 er nog in kunnen zitten. Ook weten we dat de 2 er twee keer in staat, dus naast die 2 op de tweede plek moet er nog op een andere plek een 2. Overigens kan de 7 niet op de vierde plek staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er op dit moment niet veel aanwezigen zijn en we toch erg dichtbij een juiste gok komen lijkt het me verstandig dat iedereen vanaf nu mee mag gokken. Let wel op: als er niet vier mensen aanwezig zijn om te gokken en het duurt te lang, dan moet er gedreigd worden. Zodra er gedreigd wordt tijdens een gok gaat die gok én 100 euro verloren. Wees er eerst zeker van dat er vier mensen aanwezig zijn die kunnen gokken en gok pas daarna!

Morgen beginnen we, zodra we zeker zijn dat er vier mensen zijn die kunnen gokken, met de code 7 - 2 - 7 - 2.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...